خبرگزاری کار ایران

یک دانشجوی روسی دانشگاه جامعه‌المصطفی:

سطح کیفی نمایشگاه کتاب قم بالاست

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۳۷

«الکسیس» دانشجوی روسی دانشگاه جامعه‌المصطفی در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب استان قم تصریح کرد: وقتی از وجود چنین نمایشگاهی در قم مطلع شدم خیلی دوست داشتم آن را ببینم و به این دلیل به مجتمع ناشران آمدم.

ایلنا: یک دانشجوی روسی دانشگاه جامعه‌ المصطفی از سطح کیفی نمایشگاه کتاب قم ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب استان قم، «الکسیس» دانشجوی روسی دانشگاه جامعه‌المصطفی در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب استان قم تصریح کرد: وقتی از وجود چنین نمایشگاهی در قم مطلع شدم خیلی دوست داشتم آن را ببینم و به این دلیل به مجتمع ناشران آمدم.

وی اضافه کرد: کتاب‌های بسیار جالبی در نمایشگاه وجود دارد که این نمایانگر سطح بالای نمایشگاه است.

این دانشجوی روسی با بیان اینکه کتب شعر روسی و کتاب‌های اسلامی متنوعی در نمایشگاه کتاب قم ارائه می‌شود ابراز کرد: در حال حاضر به دنبال شناسایی مطالب اسلامی، قرآنی و احادیثهستم و برای یافتن کتب با این موضوعات به نمایشگاه کتاب آمدم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب قم رضایت او را جلب کرده است خاطرنشان کرد: کتبی در خصوص طریق اسلام، دین‌شناسی و فرهنگ فارسی به فارسی خریداری کرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز