خبرگزاری کار ایران

عواطف‌رستمی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

مردم ایران شعور سیاسی خود را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۴۰

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیشتر از هر چیز پاسخی برای کشورهایی خارجی و اروپایی بود / حضور مردم پیامی برای مسئولین داخلی داشت که قدر مردم را بدانند / خوشبختانه در کشور ما بین مسئولین و مردم وحدت و یگانگی وجود دارد.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور شعور سیاسی مردم ایران را نشان می‌داد چرا که آن‌ها در مواقع لازم وحدت و انسجام خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

نعمت اله عواطف رستمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تأکید جدی مقام معظم رهبری به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مبنی بر اینکه «مردم پاسخ دشمنان را خواهند داد»، گفت: با توجه به وضعیت بسیار حساس بین المللی، فکر می‌کنیم امسال حضور مردم در راهپیمایی از شور چند درصد بالایی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود.

وی افزود: همچنین مردم با خانواده‌هایشان در این حماسه بزرگ شرکت داشتند تا بتوانند آن انسجام و وحدتی که ما به دنبالش هستیم را به عرصه ظهور برسانند.

عواطف رستمی گفت: علت عمده حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به دلیل مذاکرات هسته‌ای و همچنین زیاده خواهی‌های کشور‌های همچون آمریکا بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در این ۳۶ سال گذشته مردم به این فهم شعور سیاسی رسیده‌اند که در مواقع حساس و موقعیتی که اکنون با آن مواجه هسستیم واکنش خود را نشان دهند، در این زمان حضور خود را به خوبی نشان دادند.

عضو شورا اسلامی شهر قم، با اشاره به بحثکنونی مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی و تفاهم نامه‌ای که مطرح شده است، گفت: آمریکا هم دیدگاه خاص خود را دارد؛ آمریکا از یک طرف بحثتفاهم و از سوی دیگر بحثتهدید را مطرح می‌کند اما بحثتهدید برجسته‌تر است و به همین دلیل بود که مردم در این خصوص حساس شدند و شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بودیم که نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بود.

عواطف رستمی، درادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال چه بود؟ گفت: حضور مردم بیشتر از هر چیز پاسخی برای کشورهایی خارجی و اروپایی بود که مملکت ما در مواقع لازم قدرت نمایی کرده و اقتدار خود را نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقم، افزود: بدخواهان باید بدانند که کشور ایران همانند کشور‌های مانند افغانستان، عراق، سوریه و… نیست، بلکه بسیار مقتدر بوده و در مواقع خاص قدرت نمایی و حضور مردم در آن دیده می‌شود.

عواطف رستمی خاطر نشان کرد: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی هم برای کشورهای هم جوار خاورمیانه داشت که پیام صلح و دوستی است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مسئولین هم در کنار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته‌اند گفت: حضور مردم پیامی برای مسئولین داخلی داشت که قدر مردم را بدانند و هر چه در توان دارند به مردم خدمت کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشبختانه در کشور ما بین مسئولین و مردم وحدت و یگانگی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز