خبرگزاری کار ایران

همراه با اقشار مختلف مردم صورت گرفت؛

حضور گسترده جامعه کارگری و کارفرمایی استان قم در راهپیمایی ۲۲بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۱۵

جامعه کارگری و کارفرمایی در کنار خانواده‌‌های‌شان و به همراه نصرالله بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از معاونین وی نیز از ساعت ۹ صبح امروز با حضور در میدان شهید مطهری شهر قم به جمع راهپیمایان پیوسته و در ‌‌نهایت همراه با اقشار مختلف مردم، در حرم حضرت معصومه(س) حضور یافتند.

ایلنا: جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌های استان قم همراه با دیگر آحاد جامعه، در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم قم که صبح امروز همراه با مردم سراسر کشور برگزار شد، اقشار مختلف مردم از پیر و جوان حضور داشتند؛ در این میان جامعه کارگری و کارفرمایی به همراه خانواده‌‌هایشان به همراه نصرالله بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از معاونین وی نیز از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز با حضور در میدان شهید مطهری شهر قم به جمع راهپیمایان پیوسته و در ‌‌نهایت همراه با اقشار مختلف مردم، در حرم حضرت معصومه(س) حضور یافتند.

علاوه بر مسیر میدان مطهری تا حرم حضرت معصومه(س) بسیاری از خیابان های دیگر شهر قم نیز امروز شاهد حضور حماسی مردم بود که از جمله آن ها خیابان توحید، خیابان صفائیه، خیابان ارم، خیابان معلم، خیابان اراک و… بود.

علاوه بر مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، برخی مسئولین استانی دیگر از جمله حجت الاسلام و المسلمین «محمدصادق صالحی منش» استاندار قم، حجت الاسلام و المسلمین «علی بنایی» معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، «اسماعیل زارعی کوشا» قائم مقام شهردار قم، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم، سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، و… نیز حضور داشتند.

علما و مراجع تقلید نیز دوشادوش مردم در این راهپیمایی شرکت کرده که از جمله آن ها، حضرات آیات، مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی، امینی، فاضل لنکرانی، حسینی بوشهری و… بودند.

جامعه کارگری و کارفرمایی نیز همراه و همگام با دیگر آحاد جامعه، با سردادن شعار‌ها و حمل دست نوشته‌هایی در دفاع از انقلاب، با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز