خبرگزاری کار ایران

«مهدی‌زاده» ضمن دعوت از همه مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن؛

ورزشکاران ایران نشان داده‌اند در دفاع از انقلاب پیشقدم هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۶۰

به عنوان عضوی از جامعه ورزش ایران، همه ورزشکاران کشور را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم و انشاالله همه ورزشکاران با حضور خود، حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

قهرمان ارزنده کاراته جهان، ضمن دعوت از همه مردم و به ویژه ورزشکاران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران کشور، همواره نشان داده‌اند که برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و امام(ره)، و ایستادگی مقابل دشمنان، پیشقدم بوده‌اند.

«امیر مهدی‌زاده» قهرمان کاراته جهان و جوان ارزنده شهر قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، اظهار داشت: به عنوان عضوی از جامعه ورزش ایران، همه ورزشکاران کشور را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم و انشاالله همه ورزشکاران با حضور خود، حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

وی افزود: البته جامعه ورزش و ورزشکاران کشور، همواره نشان داده‌اند که برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و امام(ره)، و ایستادگی مقابل دشمنان، پیشقدم بوده‌اند.

قهرمان ارزنده کاراته جهان، با اشاره به همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال با زمانی که مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱ + ۵ به اوج خود رسیده است، گفت: به خاطر تبلیغاتی که در عرصه بین الملل بر علیه جمهوری اسلامی ایران شده، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امسال، اهمیت فوق العاده‌ای پیدا کرده، چرا که مردم با حضور خود به همه دنیا نشان می‌دهند که دست مملکت ما بسته نیست و نمایندگان ایران در مذاکرات هسته‌ای، با دست پر و با داشتن پشتوانه ملت ایران، با قدرت بیشتری عمل خواهند کرد؛ مذاکره کنندگان وقتی ببینند مردم ایران پشت آن‌ها هستند، از حق مردم و کشور کوتاه نیامده و قدرت خوبی را به آن‌ها تزریق خواهد کرد.

«مهدی‌زاده» در پایان ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم قم، تأکید کرد: قطعا مردم همیشه در صحنه ایران و به ویژه ورزشکاران کشور، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، دشمنان کشور را مأیوس کرده و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز