خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان قم:

محرومان در صف اول انقلاب قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۸۰

مستضعفان و محرومان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، با حضور در صحنه‌های نبرد علیه طاغوت و هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند مملکتی امن برای ما برجای بگذارند و اگر امروز کشوری امن و زندگی آسوده‌ای داریم، مرهون سختی‌هایی است که آنان تحمل کردند.

ایلنا: مدیر کل بهزیستی استان قم، بیان اینکه محرومان در صف اول انقلاب قرار دارند، گفت: مستضعفان و محرومان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، با حضور در صحنه‌های نبرد علیه طاغوت و هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند مملکتی امن برای ما برجای بگذارند و اگر امروز کشوری امن و زندگی آسوده‌ای داریم، مرهون سختی‌هایی است که آنان تحمل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «رضا سلیقه» مدیر کل بهزیستی استان قم، در مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با عنوان جشن بزرگ یادمان انقلاب، که به همت «مصطفی حبیبی منش» جوان‌ترین خیر قم و با حضور جمعی از مددجویان و معلولان جسمی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قم و در سالن بعثت سازمان ملی جوانان شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: محرومان و مستضعفان صاحب اصلی این کشور و انقلاب بوده و هستند.

وی افزود: مستضعفان و محرومان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، با حضور در صحنه‌های نبرد علیه طاغوت و هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند مملکتی امن برای ما برجای بگذارند و اگر امروز کشوری امن و زندگی آسوده‌ای داریم، مرهون سختی‌هایی است که آنان تحمل کردند.

مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه محرومان در صف اول انقلاب قرار دارند، گفت: کارکنان بهزیستی خدمت به محرومان و نیازمندان را با عشق و علاقه انجام می‌دهند و واقعا نیز هر اندازه به آنان خدمت کنیم، به پای تلاش‌های آنان در راه انقلاب نمی‌رسد.

«سلیقه» با بیان اینکه به خود می‌بالیم که در عملکرد خود در اداره کل بهزیستی استان، راستای کمک به محرومان جامعه گام بر می‌داریم، گفت: سازمان بهزیستی، در راستای اهداف والای امام راحل و انقلاب بنا شده و ما امروز مفتخریم که در این سنگر مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز