خبرگزاری کار ایران

قهرمان کاراته جهان در جشن بزرگ یادمان انقلاب:

کاراته قم به صدر جدول لیگ بر‌تر کاراته کشور می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۷۹

با روند رو به رشدی که در کاراته قم مشاهده می‌کنیم، امیدواریم در آینده نزدیک، کاراته قم به صدر جدول لیگ کاراته کشور برسد.

ایلنا: قهرمان کاراته جهان، گفت: با روند رو به رشدی که در کاراته قم مشاهده می‌کنیم، امیدواریم در آینده نزدیک، کاراته قم به صدر جدول لیگ کاراته کشور برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «امیر مهدی‌زاده» قهرمان کاراته جهان و جوان ارزنده شهر قم، در مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با عنوان جشن بزرگ یادمان انقلاب، که به همت اداره کل بهزیستی استان قم و «مصطفی حبیبی منش» جوان‌ترین خیر قم و با حضور جمعی از مددجویان و معلولان جسمی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قم و در سالن بعثت سازمان ملی جوانان شهر قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، به مسابقات اخیر جهانی کاراته اشاره کرد و اظهار داشت: پس از مسابقات آسیایی که مدال طلا را به دست آوردم، در مسابقات جهانی اخیر که در کشور آلمان برگزار شد، مدال برنز را برای کشورم کسب کردم؛ همچنین در مسابقات جهانی در کشور فرانسه نیز، مفتخر به دریافت مدال طلا شدم

وی با اشاره به کیفیت ورزش کاراته در استان قم، گفت: زمانی اوج کیفیت ورزش کاراته ایران در شهر و استان قم بود به گونه‌ای که از ۷ ملی پوش کشور، ۵ نفر قمی بودند اما در یک برهه‌ای این روند رو به رشد متوقف شد اما خوشبختانه اخیرا با حضور آقای دباغیان که استاد برجسته کاراته هستند، کاراته قم در حال بازگشت به روزهای اوج خود است.

این قهرمان کاراته جهان، گفت: آقای دباغیان در حال حاضر در باشگاه انقلاب قم در حال پرورش استعدادهای کاراته شهر قم و رشد و شکوفایی جوانان و نوجوان برای دست یابی به قهرمانی در عرصه ملی، آسیایی و جهانی است.

وی با بیان اینکه والدین باید به علاقه فرزندان برای ورود به رشته‌های مختلف ورزشی اهمیت بدهند، گفت: اگر پدر و یا مادری دوست دارند که فرزندشان در ورزش موفق شود، باید به علاقه او احترام بگذارند چرا که در زمان‌های سختی، این علاقه است که یک فرد را در آن رشته نگاه می‌دارد؛ والا در غیر این صورت با وجود اولین مرحله از سختی‌ها، فرد ورزش را‌‌ رها می‌کند.

قهرمان کاراته جهان، در پایان گفت: با روند رو به رشدی که در کاراته قم مشاهده می‌کنیم، امیدواریم در آینده نزدیک، کاراته قم به صدر جدول لیگ کاراته کشور برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز