خبرگزاری کار ایران

به همت جوان‌ترین خیر قم و اداره کل بهزیستی استان انجام شد؛

برگزاری جشن بزرگ یادمان انقلاب در قم با حضور معلولان جسمی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۷۷

به همت «مصطفی حبیبی منش» جوان‌ترین خیر قم و اداره کل بهزیستی استان، جشن بزرگ یادمان انقلاب با حضور معلولان جسمی و مسئولان استانی، در شهر قم برگزار شد.

ایلنا: به همت جوان‌ترین خیر قم و اداره کل بهزیستی این استان، جشن بزرگ یادمان انقلاب با حضور معلولان جسمی و مسئولان استانی، در شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به همت اداره کل بهزیستی استان قم و مصطفی حبیبی منش جوان‌ترین خیر قم، جشن بزرگ یادمان انقلاب، با حضور «محمدصادق صالحی منش» استاندار قم، «رضا سلیقه» مدیرکل بهزیستی استان قم و همچنین جمعی از معلولان جسمی تحت پوشش این سازمان، در سالن بعثت سازمان ملی جوانان شهر قم برگزار شد.

در این مراسم که با مشارکت صدا و سیمای مرکز قم برگزار می‌شد، «سلیمانی» و «حیات بخش» دو مجری باسابقه سیمای مرکز قم، لحظات شادی را برای مددجویان و معلولان جسمی حاضر در این جشن، ایجاد کردند؛ علاوه بر آن «رحمت الله تارتار» خواننده باسابقه کشور نیز در این مراسم حضور داشت و نماهنگ‌هایی در خصوص اهل بیت(ع) را برای حاضران اجرا کرد.

علاوه بر حضور حجج الاسلام «صالحی منش» استاندار قم و «حسینی» نماینده آستان حضرت معصومه(س) در این مراسم، «امیر مهدی‌زاده» قهرمان کاراته جهان نیز در این جشن حضور داشت که با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از سوی «مصطفی حبیبی منش» جوان‌ترین خیر قم، از وی تجلیل و قدردانی شد.

نمایش زنده مروری بر خاطرات مبارزات انقلابی مردم ایران و دوران ۸سال دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های انجام شده در این مراسم بود که شور و حال خاصی را به این مراسم بخشید.

حجت الاسلام «صالحی منش» استاندار قم و «رضا سلیقه» مدیر کل بهزیستی استان قم از سخنرانان اصلی جشن بزرگ یادمان انقلاب بودند.

در این مراسم با شکوه که با نام گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شد، علاوه بر تقدیر از «امیر مهدی‌زاده» قهرمان ارزنده کاراته جهان به عنوان جوان موفق شهر قم، از چند تن از خانواده‌های شهداء نیز تجلیل و قدردانی شد.

تقدیر از تلاشگرانی که در روز ۲۸ صفر سال جاری برای کمک به محرومان، با اداره کل بهزیستی استان قم همکاری کردند نیز از برنامه‌های پایانی این مراسم بود. همچنین از آقایان «یاری» معاون صدای مرکز قم، «منصفی» معاون سیمای مرکز قم، «طوسی» مدیر تولید سیمای استان قم، «جعفری اقدم» تهیه کننده برنامه ۲۸ صفر و یادمان بزرگ انقلاب، «سلیمانی»، «حیات بخش» و «تحویلدار» مجریان برنامه ۲۸ صفر تقدیر شد.

در پایان این مراسم نیز، اداره کل بهزیستی استان قم، ار تلاش‌های «مصطفی حبیبی منش» به عنوان جوان‌ترین خیر قم که همواره در عرصه کمک به محرومان مشارکت فعال دارد، تجلیل و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز