خبرگزاری کار ایران

خون‌چمن به ایلنا خبر داد؛

گزارشی از جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم با محمدرضا عارف

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۲۷

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم، صبح امروز با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب کشور در استان قم و به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.

ایلنا: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم، جلسه امروز خود را با حضور محمدرضا عارف برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم، صبح امروز با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب کشور در استان قم و به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.

محمد خون چمن نماینده حزب جوانان ایران اسلامی در استان قم، در این باره به ایلنا گفت: جلسه صبح امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم، با حضور اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم و جناب آقای دکتر محمدرضا عارف برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان احزاب مختلف، گزارشی از آخرین وضعیت سیاسی استان قم و همچنین نحوه فعالیت احزاب اصلاح طلب به ویژه در خصوص انتخابات آینده مجلس را ارائه کردند.

این فعال سیاسی گفت: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، با تشریح شرایط خاص قم در عرصه سیاسی، از دکتر عارف خواستند تا نگاه ویژه و خاصی به این شهر و فعالیت سیاسی در آن داشته باشند.

خون چمن در پایان گفت: جناب آقای دکتر عارف نیز با تأکید بر ضرورت اتحاد هرچه بیشتر اصلاح طلبان، بر ضرورت فعالیت بیشتر در قم تأکید کرده و اظهار امیدواری کردند شاهد انسجام هرچه بیشتر نیروهای اصیل انقلاب برای قرار گرفتن هرچه بیشتر کشور در مسیر عقلانیت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز