خبرگزاری کار ایران

عارف در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی:

نتوانسته ایم پیام انقلاب را به نسل سوم برسانیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۱۹

استقلال امروز ایران اسلامی مایه افتخار هر ایرانی است چرا که نمایندگان ایران در مذاکرات بین‌المللی با تمام توان و قدرت و فقط برای حفظ منافع ملی مذاکره می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نتوانسته‌ایم پیام انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های حاکم بر آن را به درستی به نسل سوم انقلاب که در آینده‌ای نزدیک، خواهی و نخواهی مسئولیت‌های مختلف را در ا نقلاب به عهده خواهند گرفت٬ برسانیم و به همین دلیل ممکن است یک مقدار از اهداف اصیل و ارزشمند حاکم بر انقلاب دور شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ محمدرضا عارف ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: سخنان و رهنمودهای شما در راستای فرمایشات امام خمینی(ره) می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت آقای روحانی در شرایط خاصی از کشور روی کار آمد گفت: خوشبختانه دولت روند خوبی را طی می‌کند، گرچه با پروژه سیاسی کاهش قیمت نفت از سوی برخی دشمنان روبرو هستیم اما با عنایت خدا پیش خواهیم رفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: با توجه اینکه شعار اقتصاد بدون نفت یکی از شعارهای مطرح کشور در عرصه اقتصادی است امیدواریم حتی با وجود این شرایط به سمت ارتقای کشور در تمام زمینه‌ها از جمله زمینه اقتصادی حرکت کنیم.

محمد رضا عارف در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی با پروژه اسلام‌هراسی از سوی دشمنان اسلام روبرو هستیم و اگر چه این شرایط وجود دارد اما اتفاقات سال‌های اخیر در منطقه و تحولات کشورهای اسلامی ظرفیت انقلاب اسلامی را به ما نشان داد؛ برای مثال اخوان المسلمین با آن سابقه بلند تاریخی نتوانستند بیش از یکسال در قدرت بمانند اما انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران روز به روز پر قدرت از قبل به راه خود ادامه می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نتوانسته‌ایم پیام انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های حاکم بر آن را به درستی به نسل سوم انقلاب که در آینده‌ای نزدیک، خواهی٬ نخواهی مسئولیت‌های مختلف را در انقلاب به عهده خواهند گرفت٬ برسانیم و به همین دلیل ممکن است یک مقدار از اهداف اصیل و ارزشمند حاکم بر انقلاب دور شویم.

عارف افزود: با کمال تاسف در برخی مقاطع شاهد بودیم که برخی افراد برای حفظ قدرت به مقوله اخلاق و فرهنگ ناب اسلامی بی‌توجه بوده و به جای آنکه فضا رابه سمت ارزش‌ها سوق دهیم بیشتر یک فضای امنیتی را حاکم کردیم در حالی که باید با سوق دادن جوانان به سمت فرهنگ ناب اسلام و اخلاقیات در راستای آرمان‌های اصیل انقلاب و امام حرکت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنان خود یادآور شد: استقلال امروز ایران اسلامی مایه افتخار هر ایرانی است چرا که نمایندگان ایران در مذاکرات بین‌المللی با تمام توان و قدرت و فقط برای حفظ منافع ملی مذاکره می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز