خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در مراسم افتتاح پل جمهوری اسلامی:

فاز اول منوریل اوایل سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۳۰

قم یک کارگاه بزرگ عمرانی است و هر جایی که قدم بگذارید پروژه‌هایی در دست اقدام است / شهردار قول داده ماهانه یک پروژه را در این شهر افتتاح کند و ما شاهد هستیم با وجود مشکلات مالی، شهردار به این قول خود عمل کرده است.

استاندار قم گفت: فاز اول پروژه ساخت مونوریل اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش عصر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه پل جمهوری اسلامی با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های اجرایی استان اظهار کرد: از زمانی که به عنوان استاندار قم مشغول به فعالیت شدم هیچ روزی نبوده که در قم باشم و با شهردار در رابطه با پروژه‌های عمرانی کار خاص رو به جلو را انجام نداده باشیم.

وی اظهار کرد: کارهای عمرانی را با دقت زیرنظر داریم و شهردار قول داده ماهانه یک پروژه را در این شهر افتتاح کند و ما شاهد هستیم با وجود مشکلات مالی، شهردار به این قول خود عمل کرده است.

استاندار قم تاکید کرد: قم یک کارگاه بزرگ عمرانی است و هر جایی که قدم بگذارید پروژه‌هایی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکیدهای دکتر لاریجانی در زمینه شهرسازی در کمیسیون‌های مربوطه به صورت دقیق اعمال می‌شود، گفت: در زمینه دسترسی آسان مردم و زائران به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ده‌ها جلسه برگزار کردیم.

وی یکی از مشکلات شهر قم را اجرا نشدن طرح قطار شهری ذکر کرد و یادآور شد: دکتر لاریجانی در زمینه اجرای پروژه قطار شهری کمک‌های زیادی انجام داد و جای خوشحالی است که اعلام کنم فاز اول پروژه مونوریل در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار قم افزود: در پروژه مترو هم پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

حجت‌الاسلام صالحی منش با تمجید از تلاش‌های دکتر لاریجانی در توسعه استان قم تصریح کرد: در همه زمینه‌های توسعه‌ای گام‌های بلندی برداشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز