خبرگزاری کار ایران

رضوی معاون استاندار قم:

برخی سرمایه گذاران فقط معطل مجوز فعالیت در قم هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۶۱

از زمان تصویب برخی از مصوبات سال‌ها می‌گذرد اما هنوز در اجرای آنها این مصوبات موفق عمل نکرده‌ایم / برخی سرمایه‌گذاران و بخش‌های خصوصی جلوتر از مسئولان هستند دستگاه های اجرایی باید برنامه‌های اقتصادی خود را سریع‌تر مشخص کنند.

ایلنا: معاون استاندار قم با بیان اینکه برخی از سرمایه گذاران هیچ گونه مشکل مالی برای آغاز طرح های تجاری ندارند بر لزوم تسریع در اعطای مجوز فعالیت های اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار عصر امروز در ششمین کارگروه تخصصی اقتصادی که در سالن امام رضا(ع) برگزار شد با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق دستگاه های اجرایی و اعلام طرح های ایشان به این کارگروه گفت: برخی سرمایه‌گذاران و بخش‌های خصوصی جلوتر از مسئولان هستند دستگاه های اجرایی باید برنامه‌های اقتصادی خود را سریع‌تر مشخص کنند.

وی طولانی بودن روند صدور مجوز را از اشکالات دستگاه ها عنوان کرد و افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران هیچ گونه مشکلات مالی ندارند و تنها به دنبال صدور مجوز برای آغاز فعالیت‌های خود هستند و در تلاش هستند که هرچه سریع‌تر فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم با اشاره به اینکه برخی مصوبات اقتصادی استان هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، گفت: از زمان تصویب برخی از مصوبات سال‌ها می‌گذرد اما هنوز در اجرای آنها این مصوبات موفق عمل نکرده‌ایم.

رضوی با اشاره به تحریم های یک جانبه غرب علیه ملت ایران تصریح کرد: تحریم‌ها دو سال است که به صورت حاد در کشور اعمال شده است، اما از زمان تصویب برخی طرح‌ها سال‌ها می‌گذرد که دلیل این امر دنبال کردن سیاست‌های شخصی هر دستگاه اجرایی است و باید برای ارتقا کشور همه مسئولان باید با یک برنامه مشخص و مدون فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز