خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی؛

طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از سوء مصرف شیشه در قم افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۴۵

طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از سوء مصرف شیشه در قم با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی و جمعی از مسئولان استان قم افتتاح شد.

ایلنا: طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از سوء مصرف شیشه در قم با حضور رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی و جمعی از مسئولان استان قم افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از قم، طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه، ‌با حضور مجید رضازاده رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی با همکاری بهزیستی، ‌ معاونت پیشگیری دادگستری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در قم آغاز به کار کرد.

همچنین مسئولان اجرای طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از سوء مصرف شیشه در قم با آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی دیدار و گزارشی از روند پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور و استان قم ارائه کردند.

این طرح که از ۱۴ دی ماه در قم آغاز شده تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

برای اجرای این طرح ۵۰ پایگاه در سطح استان قم در نظر گرفته شده است که نسبت به پخش پوستر و تبلیغات به صورت وسیع در رابطه با عوارض شیشه اقدام می‌کنند.

مصاحبه مطبوعاتی، برگزاری نشست‌های کارشناسی در رادیو و تلویزیون، پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و انتشار اخبار مکتوب در رسانه‌ها از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز