خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال پیاپی صورت گرفت؛

قهرمانی صدرا سیستم در لیگ فوتسال جوانان قم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۱۱

هدایت تیم جوانان صدرا سیستم را علی‌اصغر احمدی، بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم، بر عهده داشت. محمدتقی عطایی، مدیر فنی، امیر کوهستانی، سرپرست و هادی گایینی، محمد مهدی کوهستانی و مهدی کوهستانی نیز از اعضای کادرفنی این تیم بودند.

تیم فوتسال صدرا سیستم برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ جوانان استان قم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، تیم فوتسال جوانان صدرا سیستیم قم در هفته یازدهم و پایانی بازی‌های جوانان استان توانست با شکست دو بر یک تیم الوند با ۲۸ امتیاز موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.

تیم فوتسال امید هم که همواره یکی از تیم‌های مدعی لیگ استان قم بوده است، با وجود پیروزی در آخرین دیدار خود به مقام دوم رسید و تیم آپکو پارس نیز با ۲۲ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

هدایت تیم جوانان صدرا سیستم را علی‌اصغر احمدی، بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم، بر عهده داشت. محمدتقی عطایی، مدیر فنی، امیر کوهستانی سرپرست و هادی گایینی، محمد مهدی کوهستانی و مهدی کوهستانی نیز از اعضای کادرفنی این تیم بودند.

بازیکنان تیم صدرا سیستم را احمد قرنی(کاپیتان)، سید مصطفی موسوی‌خواه، سید محمدتقی حسینی، علی‌اصغر نقی‌نژاد، امیرحسین مرادخانی، امیرحسین کشمیری، امیرحسین یاوری، مسعود داوودآبادی، محمد عالی، محمد شاه‌مردی، صادق غنیمتی، محمدرضا ایزدی، محسن طهماسبی، میثم داستانی، ابوالفضل صحرانورد و محمدجواد بهرامی تشکیل می‌دادند.

نتایج تمام بازی‌های تیم صدرا سستیم در لیگ فوتسال جوانان قم امسال به شرح زیر است:

صدرا ۳ - پارسا ۰

صدرا ۳ - آپکوپارس ۴

صدرا ۵ - آهن آلات ۱

صدرا ۱ - آرش ۱

صدرا ۱ - المپیاد ۰

صدرا ۳ – ارم‌کیش ۰

صدرا ۵ - پاس ۰

صدرا ۹ – مقاومت ۰

صدرا ۴ - فرید ۲

صدرا ۲ - پویا ۱

صدرا ۲ - الوند ۱

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز