خبرگزاری کار ایران

آیت الله نوری همدانی خطاب به روحانیون:

با تشریح خدمات دولت به مردم، آنها را امیدوار کنید

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۵۲

با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های عمرانی بسیاری در کشور صورت گرفت / مشاوران روحانیت استانداران ارتباط موثری با حوزه و مرجعیت داشته باشند / عربستان نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل بوده و داعش را حمایت می کند.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، خطاب به مشاوران روحانیت استاندارن سراسر کشور با بیان این که مردم را امیدوار نگاه دارید، گفت: طلاب همواره باید اخلاق نیکو با مردم داشته باشند، و بدانند تهجد و شب زنده داری، برخورد نیکو، تواضع و حلم از آداب طلبگی است که مشاوران روحانیت استانداران باید ضمن توجه به این مسائل، مردم را امیدوار نگاه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مشاوران روحانیت استانداران سراسر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: مشاوران امور روحانیت باید به دنبال مشورت و بسط سیاست اسلامی در کشور باشند.

وی با بیان این که نامه امام علی(ع) به مالک اشتر باید سرلوحه اقدامات مشاوران روحانی استانداران برای بسط عدالت و مشورت در کشور باشد، گفت: قلب های شما باید سراسر از محبت مردم باشد.

این مرجع تقلید با بیان این که سیاست روحانیت باید مردم سالاری دینی باشد، گفت: باید همیشه توجه کنیم که ستون انقلاب مردم هستند و باید قدردان آنان باشیم؛ همانگونه که امام خمینی(ره) توجه بسیاری به مستضعفان و مردم داشتند.

وی با بیان این که بیشترین حضور رزمندگان را در جبهه ها، مستضعفان تشکیل می دادند و این مردم شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند، خطاب به مشاوران روحانیت استانداران سراسر کشور گفت: امروز مردم چشم به شما دوخته اند و باید با تشریح خدمات دولت به مردم، آنها را امیدوار کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه بر اساس سخنان رهبری باید مردم را امیدوار کرد و از خدمات انقلاب به آنان گفت، تأکید کرد: مردم را از خدمات انقلاب آگاه کنید و تفکر امام خمینی(ره) را به مردم انتقال دهید؛ واقعا امروز با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های عمرانی بسیاری در کشور صورت گرفته است.

وی گفت: ۲۲ جلد صحیفه نور حضرت امام(رض) برای ما بسیار راهگشا است؛ به ویژه وصیت نامه امام خمینی(ره) به عنوان فریادگر باصلابت را باید مطالعه کرده و برای جوانان و مردم تبیین و تحلیل کنید.

این مرجع تقلید با بیان این که همه مردم انتظار دارند بیکاری و گرانی از بین برود و به زندگی مرفهی دست یابند و شاهد پیشرفت انقلاب باشند، گفت: مشاوران روحانیت استانداران تلاش کنند ارتباط موثری با حوزه و مرجعیت داشته باشند.

وی خطاب به مشاوران روحانیت استاندارن سراسر کشور با بیان این که مردم را امیدوار نگاه دارید، گفت: طلاب همواره باید اخلاق نیکو با مردم داشته باشند، و بدانند تهجد و شب زنده داری، برخورد نیکو، تواضع و حلم از آداب طلبگی است که مشاوران روحانیت استانداران باید ضمن توجه به این مسائل، مردم را امیدوار نگاه دارند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم در دوران طاغوت استضعاف فکری و اقتصادی داشتند و همیشه تحت سیطره مستکبرین بودند، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب، سنگرها را از ما گرفته بودند و سنگرها در اختیار دشمنان بود.

وی با بیان این که امروز سنگرهایی را که از اسلام و روحانیت گرفته بودند، در اختیار آنهاست، گفت: نباید نعمت انقلاب را فراموش کنیم، بلکه باید شکرگزار این نعمت باشیم؛ شکر نعمت نیز این است که با توجه به موقعیت خطیر خود، در نشان دادن خدمات مهم اسلام به دنیا بکوشیم.

این مرجع تقلید با بیان این که باید سیاست توام با صداقت، وحدت و عدالت؛ و نیز سیاست مقابله با مستکبرین، آمریکا، صهیونیست ها و وهابیت را به جهانیان نشان دهیم، گفت: امروز انقلاب اسلامی می خواهد با همه ابعاد در میان مردم باشد.

وی با بیان این که عربستان سالی چندهزار جلد قرآن کریم چاپ می کند، اما نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل بوده و داعش را حمایت می کند، خاطرنشان کرد: با وجود این که بحرین خواستگاه علمای بزرگ شیعه بود، اما یکی از بی عرضگی های سلاطین سابق ایران از دست دادن اراضی ایران بود که به همین دلیل بحرین و افغانستان از ایران جدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز