خبرگزاری کار ایران

صبای قم ۱؛ ملوان بندرانزلی ۱

صبای قم در دقیقه ۹۰ برد را با تساوی عوض کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۵۴

صبای قم که در اولین تجربه مربیگری مهدی تارتار برای این تیم، می رفت که سه امتیاز شیرین را با گل دقیقه ۵۷ جلال الدین علی محمدی کسب کند، در دقیقه ۹۰ با گل محسن یوسفی برای ملوان انزلی، برد شیرین را با تساوی عوض کرد.

ایلنا: تیم های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی، به تساوی یک - یک رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، تیم فوتبال صبای قم، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم، پذیرای ملوان بندرانزلی بود که در آخرین دقیقه برابر این تیم متوقف شد تا با تساوی خانگی این بازی را به پایان برساند.

نکته جالب این بازی رویارویی مهدی تارتار سرمربی جدید صبا با فیروز کریمی پدر همسرش بود که رویارویی این دو تیم در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

صبای قم که در اولین تجربه مربیگری مهدی تارتار برای این تیم می رفت که سه امتیاز شیرین را با گل دقیقه ۵۷ جلال الدین علی محمدی کسب کند، در دقیقه ۹۰ با گل محسن یوسفی برای ملوان انزلی، برد شیرین را با تساوی عوض کرد.

در این بازی که محسن ترکی قضاوت آن را به عهده داشت، صبای قم با ترکیب، مهرداد طهماسبی، سید احمد مهدی زاده، روزبه چشمی، هادی شکوری، غلامحسین بادامکی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، مارکو آرلیو(۷۹ محمد حیدری)، سعید مهدی پور، حمید رضا کاظمی و مجید باقری و اولین حضور مهدی تارتار به عنوان سرمربی این تیم، پذیرای ملوان بندر انزلی بود.

ملوان بندر انزلی نیز با ترکیب نفراتی چون ایمان صادقی، احمد آهی، عزت الله پورغاز، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، جلال رافخایی، عزیز معبودی، محسن یوسفی، رضا اعتمادی(۷۶ صادق محرمی) و حسن جعفری و سرمربی گری فیروز کریمی به مصاف میزبان خود صبای قم رفت.

شرح گل ها؛

۱-۰(صبا) در دقیقه ۵۷ بازی، بازیکنان صبا توپ را سانتر کردند که روی دفع ناقص مدافعان ملوان، توپ به کلانتری رسید و او نیز با شوت سرکشی دروازه را باز کرد.

۱-۱(ملوان): اما در دقیقه ۹۰ بازی، ارسال پژمان نوری درون محوطه جریمه با ضربه سر احمد آهی روی تیرک افقی دروازه فرود آمد که در برگشت یوسفی توپ را وارد دروازه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز