خبرگزاری کار ایران

بادامکی در گفت و گو با ایلنا:

کمک می‌کنم تارتار در صبا جا بیفتد / ملوان چیزی را برای از دست دادن ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۱۴

بادامکی می‌گوید: یکی، دو سال در ابومسلم با آقای تارتار هم‌بازی بودم اما حالا من بازیکنم و او مربی. آقای تارتار بزرگ‌تر از من بوده و احترامش واجب است.

هافبک تیم فوتبال صبای‌قم گفت: سعی دارم به عنوان بازیکن کمک کنم آقای تارتار سریع‌تر در تیم جدید جا بیفتند تا در کنار هم نتایج خوبی کسب کنیم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا پیرامون انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید صبا افزود: تصمیمی بود که باشگاه گرفت و آقای تارتار هم از مربیان جوان و خوب کشور است که آمدنشان انگیزه جدیدی به تیم خواهد داد. ان‌شاالله بتوانیم به کمک یکدیگر صبا را به روزهای بهتر از این برسانیم.

او یادآور شد: یکی، دو سال در ابومسلم با آقای تارتار هم‌بازی بودم اما حالا من بازیکنم و ایشان مربی. آقای تارتار بزرگ‌تر از من بوده و احترامش واجب است. سعی دارم به عنوان بازیکن کمک کنم ایشان سریع‌تر در تیم جدید جا بیفتند تا در کنار هم نتایج خوبی کسب کنیم.

بادامکی با بیان اینکه همه تلاشمان را خواهیم کرد نتایج نیم‌فصل اول ادامه داشته باشد، خاطر نشان کرد: اگر کمکمان می‌کردند می‌توانستیم بهتر هم نتیجه بگیریم. آقای تارتار انگیزه دارند و تلاش خواهند کرد صبا جایگاه بهتری نسبت به چیزی که اکنون در آن است داشته باشد.

هافبک صبای‌قم گفت: بازی سختی این هفته با ملوان داریم چون آن‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند. تمامی مسابقات ملوان حکم مرگ و زندگی دارد. باید تلاش کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و ۳ امتیاز را از آن خود کنیم چون با شکست مقابل ذوب‌آهن، اختلاف ما با تیم‌های پایین جدول کم شده و اگر این هفته برنده باشیم جزو تیم‌های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

او درباره نیاز صبا به بازیکنان جدید اظهار کرد: تیم ما از نظر فنی و نفری خوب است، اما این بستگی به نظر تارتار دارد که بازیکن جدید جذب کند. سرمربی بهترین تصمیم گیرنده است و بهتر می‌داند چه تغییراتی باید انجام شود. باید منتظر تصمیمات جدید باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز