خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد۰ - صبا۱؛ دفاع صبا، محکم‌تر از فولاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۹۸

صبایی‌ها موفق شدند با درخشش دروازه‌بان و مدافعان‌شان سه امتیاز را از فولاد رده چهارمی بگیرند.

تیم فوتبال صبای‌قم موفق شد در دیداری خارج از خانه، مقابل فولاد خوزستان به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته پانزدهم لیگ‌بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای‌قم از ساعت ۱۵امروز، شنبه، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفته بود.

صبایی‌ها که در نبود شش بازیکن خود، چند تغییر را نسبت به دیدارهای گذشته در ترکیب داشتند، موفق شدند با تک گل دقیقه ۶ مارکو اوره‌لیو آیوبل که روی ارسال زیبای محمد امین آرام‌طبع از جناح چپ از حریف خود پیش بیفتند.

در ادامه، شاگردان صمد مرفاوی روی به کار دفاعی آوردند و بیشتر چشم به ضد حملات داشتند و هرچه فولادی‌ها حمله می‌کردند با دفاع بازیکنان صبا یا واکنش‌های مهرداد طهماسبی دروازه‌بان این تیم رو به رو می‌شدند و حتی در یک صحنه، هادی شکوری توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در نیمه دوم نیز کار دفاعی قمی‌ها جواب داد و جدی‌ترین موقعیت شاگردان اسکوچیچ نیز که سروش رفیعی خلق کرده بود به تیرک عمودی دروازه صبا برخورد کرد تا این دیدار نفس‌گیر با سه امتیاز برای تیم مه‌مان خاتمه پیدا کند.

بیژن حیدری در این بازی به سجاد کرمان، مهاجم صبا کارت زرد نشان داد و علیرضا سلیمی دروازه‌بان فولاد را که بیرون از محوطه با دست، مانع از گلزنی حسین بادامکی شد با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

صبایی‌ها با این برد ۲۳امتیازی شده و با یک پله صعود، نیم‌فصل را با جایگاه ششمی به پایان بردند و فولادی‌ها نیز با ۲۵امتیاز در رده چهارم باقی ماندند.

نکته قابل توجه و ستودنی در ترکیب امروز صبا، میدان دادن به جوانانی همچون فرشید باقری، حمیدرضا کاظمی و سجاد کرمان بود که از ابتدای فصل توجه چندانی به آن‌ها نمی‌شد اما این بازیکنان نشان دادند اگر به آن‌ها بازی برسد می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

اتفاق ویژه این دیدار نیز در دقیقه ۹۰اتفاق افتاد که وقتی فولاد سه تعویض خود را انجام داده بود، سلیمی دروازه‌بان این تیم اخراج شد و سروش سعیدی مدافع، که اولین تجربه حضور در لیگ را تجربه می‌کرد درون دروازه قرار گرفت.

ترکیب دو تیم:

فولاد خوزستان:علیرضا سلیمی، مساریچ، سروش سعیدی، امید خالدی(۶۴ وکیا)، مهرداد جماعتی، احمد عبدالله‌زاده، مهدی بدرلو، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری(۶۷ ایمان موسوی) و چاگو(۷۵ ربانی)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

صبای‌قم:مهرداد طهماسبی، هادی شکوری، پیروز قربانی، محمدامین آرام‌طبع، وحید علی‌آبادی، آیوبل(۸۳ سجاد کرمان)، حسین بادامکی، ابوالفضل ابراهیمی(۶۰ حمیدرضا کاظمی)، احمد حسن‌زاده، فرشید باقری(۹۱ امید قربانی) و سید احمد مهدی‌زاده

سرمربی: صمد مرفاوی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز