خبرگزاری کار ایران

گلزنی بازیکنان قمی در برزیل ادامه دارد؛

ملی‌پوشان فوتسال با درخشش عروجی ویتنام را گلباران کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۷۵

نیمی از گل‌های تیم ملی فوتسال را در دو بازی تدارکاتی اخیر در برزیل بازیکنان ماهان تندیس قم به ثمر رسانده‌اند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود در برزیل نیز موفق شد با درخشش ابوالقاسم عروجی، بازیکن ماهان‌تندیس قم حریف خود را از پیش رو بر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در جام جهانی کوچک در برزیل به سر می‌برد، در دومین بازی دوستانه خود در سائوپائولو موفق شد تیم ملی ویتنام را ۶ تایی کند تا پیروزی دیگری را جشن بگیرد.

ملی‌پوشان ایران که در نخستین بازی دوستانه تیم sai caetani از لیگ سائوپائولو برزیل را ۲ بر یک شکست داده بودند، در دومین مسابقه به مصاف ویتنام رفتند که ۶ بر یک این تیم را نیز شکست دادند. در این دیدار ابوالقاسم عروجی ۳ بار و مهدی جاوید ۲ بار موفق به گلزنی شدند و یک گل نیز به نامه میثم خیام ثبت شد.

مهدی جاوید که در بازی روز گذشته مقابل تیم برزیلی یکی از ۲ گل تیم ملی را به ثمر رسانده بود در ادامه فرم خوب خود این بار ۲ گل به ثمر رساند تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. همچنین عروجی نیز با به ثمر رساندن ۳ گل درخشش خوبی در این بازی داشت.

تیم ملی کشورمان نخستین دیدار رسمی خود را در گرندپریکس فردا چهارشنبه با تیم گواتمالا برگزار می‌کند. در این دوره از بازی‌ها تیم‌های برزیل، ایران، کاستاریکا، گواتمالا، ویتنام و کلمبیا حضور دارند و دیگر خبری از قدرت‌های برتر فوتسال جهان نیست. ایران در گروه B با تیم‌های گواتمالا و کاستاریکا همگروه است.

با این حساب، نیمی از گل‌های تیم ملی فوتسال را در دو بازی تدارکاتی اخیر در برزیل بازیکنان ماهان تندیس قم به ثمر رسانده‌اند؛ سه گل ابوالقاسم عروجی و یک گل از علیرضا وفایی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز