خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در عزاداری هیئت خادم الرضا(ع) قم:

باید در همه زمان‌ها به واقعه عاشورا اندیشید

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۷۸

عاشورا یک روح سیال زنده و پرتحرک در کالبد امت اسلامی و یک انقلاب مستمر، توحیدی و عدالت‌خواه و ضد ظلم، استثمار و استعمار است.

ایلنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در همه زمان‌ها به واقعه عاشورا اندیشید و درسی جدید از این واقعه آموخت.

به گزارش ایلنا از قم به نقل از هیئت خادم الرضا(ع)، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی، در ششمین شب محرم که در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در هیئت خادم الرضا(ع) قم حضور یافته بود، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار داشت: با فرارسیدن ماه محرم، حماسه حسینی در دل‌ها زنده می شود.

وی با بیان اینکه شعار عزت و سربلندی و مجاهدت در بالاترین سطح و بهترین وجه ممکن در مکتب حسین(ع) درخشش یافت، افزود: در همه زمان‌ها باید به عاشورا اندیشید و درس جدید از این واقعه آموخت.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عاشورا یک روح سیال زنده و پرتحرک در کالبد امت اسلامی و یک انقلاب مستمر، توحیدی و عدالت‌خواه و ضد ظلم، ضد استثمار و ضد استعمار است.

لازم به ذکر است، محفل عزاداری دهه اول محرم هیات وکانون خادم الرضا(ع) به عنوان یکی از بزرگ ترین تشکل های کشور با بیش از ۴۰ هزار عضو، از سوم آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رزاقی ومداحی جواد مقدم ویاسین شیخ زاده با همکاری موسسه اعتباری کوثر در ورزشگاه حیدریان قم دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز