خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

جراحی بزرگی در اقتصاد کلان کشور در حال شکل گیری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۲۱

شرایط جدید جهانی و تحریم‌ها، نقاط ضعف برنامه‌های اقتصادی کشور را نمایان ساخت / دولت با برنامه‌ریزی مدون و تلاش بسیار توانست شرایط تورمی تشدید شونده را کنترل و به حالت تعدیل تبدیل کند.

معاون برنامه ریزی و امور اشتغال استاندار قم با اشاره به برنامه های دولت برای خروج از رکود گفت: معماری مجدد و مقاوم سازی اقتصاد‌ بر اساس شرایط تحریم در برنامه ی کاری مسئولان کشور است.

به گزارش ایلنا از قم، سید حسن رضوی، معاون برنامه ریزی و امور اشتغال استاندار، در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به سیاست های اقتصادی دولت گفت: جراحی بزرگی در اقتصاد کلان کشور در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه سیاست های اقتصادی دولت در دو دهه اخیر انرژی محور بوده است، تصریح کرد: شرایط جدید جهانی و تحریم‌ها، نقاط ضعف برنامه های اقتصادی کشور را نمایان ساخت.

معاون استاندار قم تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی را مورد توجه قرار داد و افزود: معماری مجدد و مقاوم سازی اقتصاد‌ کشور بر اساس شرایط تحریم در برنامه ی کاری مسئولان قرار دارد.

رضوی با اشاره به سیاست کنترل اقتصاد منفی توسط مدیران اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: دولت با برنامه‌ریزی مدون و تلاش بسیار توانست شرایط تورمی تشدید شونده را کنترل و به حالت تعدیل تبدیل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور با هزینه هایی بالا مدیریت می‌شود، اضافه کرد: مصرف انرژی در کشور بسیار بالاست و در راستای مدیریت مصرف، مسئولین استان ها و مدیران میانی بسیار تاثیر گذار هستند.

معاون برنامه ریزی استاندار قم با تاکید بر بحثمدیریت حمل و نقل عمومی در راستای بهینه سازی در مصرف انرژی تصریح کرد: بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در برنامه ی ششم توسعه از موارد محوری است و شهرداری ها نیز باید در راستای بهره گیری از اعتبارات این بخش اهتمام جدی را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز