خبرگزاری کار ایران

با حضور آیت الله مقتدایی؛

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید جامعه المرتضی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۶۷

در سال تحصیلی جدید، حدود ۱۴۰ نفر به دانش پژوهان جامعه المرتضی افزوده خواهد شد. / «جامعه المرتضی» می‌خواهد موثر‌ترین مرجع علمی و عملی برای تبلیغ معارف اسلام ناب محمدی(ص) در عرصه جهانی باشد.

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید جامعه المرتضی با حضور رییس شورای عالی حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از قم، حجت‌الاسلام احمد زادهوش، رییس «جامعه المرتضی» گفت: مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید جامعه المرتضی با حضور آیت الله مقتدایی، رییس شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ در محل این مرکز برگزار خواهد شد که در حاشیه این مراسم از پایگاه اینترنتیhttp: / / www. byislam. com / رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام زادهوش خاطر نشان کرد: در سند چشم اندازی که برای این مرکز طراحی کرده‌ایم مخاطب و اولویت اصلی در انتخاب مخاطب را غیرمسلمانان قرار داده‌ایم. علت این انتخاب آن است که معمولا مبلغان، شبکه‌های ماهواره‌ای و مراکز اسلامی تبلیغ خود را معطوف به مخاطبان مسلمان کرده‌اند و کمتر کسی به طور تخصصی برای غیرمسلمانان تبلیغ می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۹۰ نفر دانش پژوه در «جامعه المرتضی» مشغول به آموزش هستند و حدود سی نفر از گروه‌های غیر از دانش پژوهان این مرکز، با «جامعه المرتضی» همکاری دارند.

حجت‌الاسلام زادهوش خاطر نشان کرد: در دوره‌های جدیدی که آزمون آن‌ها در خرداد ماه امسال در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد حدود ۱۴۰ نفر به دانش پژوهان جامعه المرتضی افزوده خواهد شد. اما این قدم کوچکی بوده که ما در طول این سه سال و نیم برداشتیم.

وی ادامه داد: «جامعه المرتضی» قصد دارد در افق چشم انداز ۱۴۰۴هجری شمسی، موثر‌ترین مرجع علمی و عملی برای تبلیغ معارف اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله) در عرصه جهانی باشد و به مجموعه‌ای پیشتاز در نوآوری و بکارگیری مهارت‌های تخصصی، شیوه‌ها و ابزارهای موثر تبلیغ و پیشرو در ارایه الگو‌ها و مهارت‌های مدیریت تبلیغ، ارتقاء یابد.

‌ حجت الاسلام سید محمدرضا حجازی، حجت الاسلام سید محمود موسوی، حجت الاسلام مجید مشکی، حجت الاسلام عبدالمجید حکیم الهی، حجت الاسلام مهدی علیزاده موسوی، حجت الاسلام نجف لکزایی، حجت الاسلام احمد زادهوش و حجت الاسلام حجت الله داودی از اعضای شورای سیاست گذاری جامعه المرتضی علیه السلام هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز