خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه مطبوعات استان قم:

برخی نهادهاحتی یک پیامک تبریک برای روز خبرنگار نفرستادند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۶۵

قطعا اگر اتحاد و همدلی بین اصحاب رسانه بود در خانه مطبوعات موفق تر عمل می کردیم / با وجود این که دو رئیس قوه مقننه و قضائیه دائما به قم می آیند و از سوی دیگر وزرای دولتی به قم سفر می کنند، ما نتوانستیم از این پتانسیل به صورت مطلوب استفاده کنیم.

مدیر خانه مطبوعات استان قم، گفت: روز خبرنگار امسال شاهد آن بودیم که برخی ادارات از خبرنگاران تجلیل کردند اما برخی از دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها و از جمله آن‌ها باشگاه فوتبال صبای قم که سالانه حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند، حتی یک پیامک تبریک روز خبرنگار، حداقل برای خبرنگاران ورزشی ارسال نکرد و اینجای تأسف دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، رسول خادم مدیر خانه مطبوعات استان قم، صبح امروز در حاشیه نشست خبری مدیر کل و معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با بیان اینکه در مدت فعالیت دوساله خود در خانه مطبوعات پیگیر حقوق اصحاب رسانه بودیم تا مشکلات آن‌ها را رفع کنیم، اظهار داشت: برای اولین بار، دیدار صمیمی اصحاب رسانه استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد که در طول آن اصحاب رسانه مشکلات خود را به صورت مستقیم با ایشان در میان گذاشتند.

مدیر خانه مطبوعات گفت: برگزاری جشن ازدواج برای ۱۲ زوج خبرنگار، اردوهای یک روزه کاشان، اردوی یک روزه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اردوی برج میلاد و… از دیگر فعالیت‌های خانه مطبوعات استان قم در طول دو سال گذشته بود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان سال ۹۲ نیز به ۱۵۹ عضو خانه مطبوعات سبد کالا تعلق گرفت که این موضوع برای اولین بار در تاریخ خانه مطبوعات انجام شد.

خادم خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از اصحاب رسانه بیشتر از فکر خدمت به همکاران، به دنبال نقطه ضعف‌های یکدیگر هستند که این موضوع خوبی نیست و قطعا اگر اتحاد و همدلی بین اصحاب رسانه بود ما موفق‌تر عمل می‌کردیم.

وی افزود: با توجه به همین اختلافات موجود، با وجود اینکه دو رئیس قوه مقننه و قضائیه دائما به قم می‌آیند و از سوی دیگر وزرای دولتی به قم سفر می‌کنند، ما نتوانستیم از این پتانسیل به صورت مطلوب استفاده کنیم.

مدیر خانه مطبوعات استان قم گفت: سؤال این است که چرا شرکت تعاونی مطبوعات نداریم و برای این کار هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم و به جای آن هنوز هم دنبال بزرگ کردن مشکلات همدیگر هستیم؟

وی در پایان گفت: روز خبرنگار امسال شاهد آن بودیم که برخی ادارات از خبرنگاران تجلیل کردند اما برخی از دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها و از جمله آن‌ها باشگاه فوتبال صبای قم که سالانه حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند، حتی یک پیامک تبریک روز خبرنگار، حداقل برای خبرنگاران ورزشی ارسال نکرد و اینجای تأسف دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز