خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار وزیر کشور با آیت الله وحید خراسانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۶۹

دیدار با آیت الله وحید خراسانی بدون حضور خبرنگاران انجام شد. / شرکت در جلسه شورای تأمین و شورای اداری استان قم، افتتاح ساختمان جدید استانداری قم، افتتاح بلوار آیت الله روحانی قم و… از برنامه های وزیر کشور در قم است.

محمدرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز به قم سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، وزیر کشور صبح امروز در اولین برنامه خود در برنامه صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی قم، شرکت کرد.

رحمانی فضلی در دومین برنامه امروز خود در سفر به قم، ساختمان جدید استانداری قم در انتهای بلوار نواب قم را افتتاح کرد.

شرکت در جلسه شورای تأمین استان قم و پس از آن جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، از دیگر برنامه‌های صبح امروز، محمدرضا رحمانی فضلی بود که در آن جلسات با حضور مسئولان استان قم، به بررسی مشکلات این استان پرداخت.

رحمانی فضلی پس از اتمام جلسه شورای تأمین و شورای اداری استان قم، به دیدار آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع تقلید شیعه در قم رفت که البته این دیدار به صورت محرمانه و بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

وزیر کشور پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س)، با حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم دیدار خواهد کرد؛ دیگر برنامه رحمانی فضلی دیدار و گفت‌و‌گو با آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه قم است که قرار است هر دو این دیدار‌ها بدون حضور خبرنگاران صورت گیرد.

از برنامه‌های عصر امروز محمدرضا رحمانی فضلی در سفر به قم، شرکت در برنامه بنیاد نخبگان استان قم و دیدار با نخبگان این استان است.

وزیر کشور قرار است، در ادامه برنامه‌های کاری خود در شهر قم، بلوار آیت الله روحانی قم که حد فاصل خیابان ۱۵ خرداد و آذر است را افتتاح کند.

اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز