خبرگزاری کار ایران

بنایی خبر داد؛

در نظر گرفتن ۲۱۰ میلیارد تومان برای بهبود ۷ ورودی استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۲۴

تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای بهبود و بهسازی محورهای مواصلاتی قم استان قم اختصاص یافته است / امنیت جاده ای در این استان از اهمیت بسزایی برخودار است / بازیافت آسفالت کارایی مناسبی دارد.

۴۰ میلیارد تومان برای بهسازی محورهای مواصلاتی قم اختصاص یافت

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم ˈبه همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و مدیر راهداری، در بازدید جمعی از اصحاب رسانه استان قم از روند عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: دولت برای بهبود هفت ورودی استان قم، مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته، که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای این طرح ها اختصاص یافته است.

وی اعتبارات تخصیص یافته از سوی دولت تدبیر و امید را برای بهسازی محورهای مواصلاتی قم، خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با اخذ این اعتبارات کار بهسازی و لکه گیری محورهای استان با سرعت و کیفیت مناسبی پیش برود.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، ورود سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: امنیت جاده ای در این استان از اهمیت بسزایی برخودار است و از این رو باید بهبود این محورها با سرعت خوبی انجام شود.

وی با اشاره به طرح بازیافت آسفالت که به صورت مکانیزه و مدرن در آزادراه قم - تهران درحال انجام است، گفت: این طرح کارآیی مناسبی دارد که سرعت در کار، هزینه کمتر و کاهش آلودگی هوا، از جمله مزایای طرح بازیافت آسفالت به شمار می آید.

خاطرنشان می شود، جمعی از اصحاب رسانه، با حضور در کیلومتر ۵۰ آزادراه قم تهران از پروژه بهسازی و روکش این محور بازدید و از نزدیک در روند اجرا و میزان پیشرفت کار قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز