خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی قم خبر داد؛

کلاهبرداری ۱/۵ میلیاردی با حکم جعلی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۹۵

ماموران با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده در کوتاه‌ترین زمان فرد مذکور را شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: متهم با ارائه مدارک جعلی و صدور چک‌های بی‌محل ۱/۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی قدمی اظهار داشت: فردی با حضور در فروشگاه لوازم خانگی و با معرفی خود به عنوان مسئول خرید شهرداری یکی از مناطق تهران بزرگ، ضمن ارائه کارت و حکم جعلی شهرداری، ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

وی گفت: با شکایت دو تن از مالباختگان مبنی بر اینکه فردی با خودروی شهرداری و ارائه کارت و حکم جعلی ضمن ارائه چک‌های بی‌محل، ۱۲۰ دستگاه آب سردکن و ۴۳ دستگاه ال سی دی خریداری کرده بود که حساسیت موضوع باعثشد تا با تشکیل تیمی ویژه دستگیری این فرد در دستور کار ماموران آگاهی استان قم قرار بگیرد.

سرهنگ قدمی افزود: بلافاصله ماموران با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده در کوتاه‌ترین زمان فرد مذکور را شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهارکرد: در ادامه با اعتراف نامبرده به بزه انتسابی وی اذعان کرد، برای رسیدن به خواسته‌اش از اسامی جعلی مسئولان شهرداری تهران بزرگ استفاده می‌کرده است.

متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و در ‌‌نهایت راهی زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز