خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمان بازرگانی گانسو چین:

آماده سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در قم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۷۸

۲۰۰ نفر در قالب ۱۰۰ شرکت در قم جهت برگزاری نمایشگاه در قم شرکت می‌کنند. استاندار گانسو علاقهٔ زیادی برای گسترش همکاری‌ها با استان قم دارد.

نماینده سازمان بازرگانی گانسو چین با مدیرکل شهری استانداری قم دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، یانگ نماینده سازمان بازرگانی گانسو چین با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر در قالب ۱۰۰ شرکت در قم جهت برگزاری نمایشگاه گفت: استاندار گانسو علاقهٔ زیادی برای گسترش همکاری‌ها با استان قم دارد.

وی با بیان اینکه این گروه آمادگی سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در زمینه‌های مختلف عمرانی در استان قم را دارد خاطرنشان کرد: ‌ احداثآزادراه و فرودگاه از اهم تمایلات همکاری این گروه با استان قم است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به روابط بسیار خوب چین و ایران حضور سرمایه گذاران گانسو به قم را در راستای توسعهٔ روابط این دو استان بسیار مهم ارزیابی کرد.

جواهر فعالیت شرکت‌های سرمایه گذار چینی حاضر در قم در سه زمینهٔ آزادراه، فرودگاه، منوریل، مترو و دیگر پروژه‌های کشاورزی و شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: برنامه ریزی جهت بازدید می‌دانی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به طرح جامع حمل و نقل استان قم تصریح کرد: ‌ آمادگی کامل در راستای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاران چینی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز