خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی آستان مقدس اعلام کرد؛

تشریح برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه(س)

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۷۴

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌ شنبه، ۱۴ مردادماه، بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، ۱۶ مردادماه، ‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌‌شود.

برنامه‌‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌ الله علی‌ها علام شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه اعلام شده، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌ شنبه ۱۴ مردادماه، بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، ۱۶ مردادماه، ‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌‌شود..

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی ۲۳ در شب جمعه، از دیگر برنامه‌‌های هفته جاری می‌باشد و دعای پر فیض ندبه نیز صبح جمعه ۱۷/۵ / ۹۳، با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حاج عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام ضیائی و بیان احکام و احادیثتوسط حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدپور قبل از اذان مغرب انجام می‌ پذیرد.

خاطر نشان می‌شود، ‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز