خبرگزاری کار ایران

به صورت سرزده؛

امیرآبادی از مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۳۴

با مراجعین و کارکنان دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی در خصوص مشکلات آنان به گفت وگو پرداخت / علیمحمدی مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم اظهار امیدواری کرد با پیگیری های شایسته نمایندگان مجلس، بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات شایسته تری در بخش درمان بهره مند گردند.

ایلنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان قم، با مراجعین این بخش و پرسنل آن گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در بازدید سرزده خود از بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی استان قم، با مراجعین و کارکنان دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی در خصوص مشکلات آنان به گفت وگو پرداخت.

بر اساس این گزارش مراجعین، در موضوعات مختلف از جمله وضعیت پوشش، هزینه های درمانی بیماران خاص، پرداخت هزینه های درمانی مراجعین به بخش خصوصی و تعهدات بیمه ها در خصوص پرداخت هزینه های آنان و نیز اصلاح قانون از کارافتادگی، با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت وگو کرده و مسائلی را مطرح کردند.

امیرآبادی فراهانی در بازدید از واحدها نیز با پرسنل گفتگو کرد که در این بازدید کارکنان مشکلات مربوط به پوشش هزینه های درمانی ایثارگران، معافیت بیمه ای فرزندان شاهد از پرداخت، برسی و اصلاح قانون مشاغل زیان آور برای پرسنل پرستاری، افزایش مرخصی ایام بارداری بانوان شاغل را برای پیگیری مطرح کردند.

داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مجموعه درمانی تامین اجتماعی، از پیگیری ها و حمایت های این نماینده در خصوص ارتقاء و بهبود تشکیلات و تجهیزات بیمارستان امام رضا(ع) قم که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است و همچنین تسهیل راه دسترسی مردم به این بیمارستان قدردانی کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با پیگیری های شایسته نمایندگان مجلس، بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات شایسته تری در بخش درمان بهره مند گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز