خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبرداد؛

دو محموله بزرگ قاچاق لاستیک خودرو کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۷۳

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان - ساوه به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند / راننده در تحقیقات ماموران بیان کرد که هیچ گونه کالایی بارگیری نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف دو محموله بزرگ قاچاق لاستیک خودرو و ساعت ایستاده در بازرسی از دو دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی قدمی اظهار داشت: ‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان - ساوه به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: راننده در تحقیقات ماموران بیان کرد که هیچ گونه کالایی بارگیری نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در ادامه با ضد و نقیض گویی‌های وی، ماموران به بازرسی از خودرو پرداخته و از داخل کامیون ۱۵۸ حلقه لاستیک خودرو سواری به مارک‌های مختلف و ساخت کشورهای آلمان، چین و کره به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همچنین از یک دستگاه کامیون دیگر در این محور ۵۵ دستگاه ساعت ایستاده قاچاق ساخت کشور تایوان که راننده هیچ گونه اسناد و مدارک گمرکی به همراه نداشته کشف کردند.

قدمی ضمن هشدار به قاچاقچیان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا تلفن شبانه روزی ۳۱۳۴ پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز