خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

استان قم از سرمایه گذاران چینی استقبال می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۵۸

در این سفر توافقات خوبی در زمینه های مختلف گسترش روابط تجاری و بازرگانی قم با کشور چین انجام گرفت. / امیدواریم با تشکیل این گونه نمایشگاه های بین المللی شاهد رونق و شکوفایی اقتصاد استان باشیم.

استاندار قم گفت: استان قم برای حضور و مشارکت سرمایه گذاران چینی در پروژه‌ها آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در نخستین جلسهٔ هماهنگی برگزاری نمایشگاه چین در قم به دنبال سفر اخیر هیئت عالی استان به این کشور اظهار داشت: در این سفر توافقات خوبی در زمینه‌های مختلف گسترش روابط تجاری و بازرگانی قم با کشور چین انجام گرفت.

استاندار قم با اشاره به تلاش مسئولان استان قم برای جذب سرمایه گذارهای خارجی، نقش ‌کشور چین را به عنوان یکی از شرکای مهم تجاری ایران و پرجمعیت‌ترین کشور جهان بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: استان قم برای حضور و مشارکت سرمایه گذاران چینی در پروژه‌ها آمادگی کامل دارد.

وی برگزاری نمایشگاه اقتصادی چین در قم را یکی از توافقات اصلی سفر اخیر هیئت عالی استان به استان گانسوی چین عنوان و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی را برای تبادل همکاری‌ها و شناخت طرفیت از توانمندی‌های یکدیگر فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی منش با تاکید بر ضرورت معرفی پتانسیل‌های سرمایه گذاری قم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل این گونه نمایشگاه‌های بین المللی شاهد رونق و شکوفایی اقتصاد استان باشیم.

در این نمایشگاه که ماه آینده برگزار خواهد شد، بیش از ۱۰۰ نفر از مقامات دولتی و فعالان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی چین حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز