خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت آیت الله هاشمی شاهرودی در پی درگذشت آیت الله محمدی گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۳۷

ایشان از چهره های خدوم و اثرگذار در حیات طیبه انقلاب و از معتمدین امام راحل و رهبری و منشا برکات علمی و عملی فراوانی بوده است.

ایلنا: آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در پیامی درگذشت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار ارتحال عالم ربانی و مجاهد، مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد محمدی گیلانی، واصل و موجب تعلم فراوان گردید ایشان از چهره های خدوم و اثرگذار در حیات طیبه انقلاب و از معتمدین امام راحل و رهبری و منشا برکات علمی و عملی فراوانی بوده است.

سابقه درخشان مبارزه مستمر و جهاد او پیش و پس از انقلاب اسلامی و زحمات خالصانه او در نظام قضائی کشور و خدمات شایسته آن مرحوم در شورای نگهبان و سایر مسئولیتهای خطیر هرگز از خاطر ملت و تاریخ پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت بقیة الله العظم ارواحنا الفدا و رهبر معظم انقلاب و بیت شریف ایشان و همه ارادتمندان و شاگردان و مردم بزرگوار استان گیلان برای آن عزیز، علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت میدار.

سید محمود هاشمی شاهرودی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز