خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛

صبای قم چهار بازیکن جدید جذب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۱۳

در روزهای اخیر آرش روشنی پور، آمبونو آچیله، بهرام احمدی و سجاد کرمان به صبای قم آمده اند / تیم فوتبال صبای قم سیزده بازیکن را از دست داده و پانزده نفر را جایگزین آنان کرده است.

ایلنا: تیم فوتبال صبای قم در چند روز گذشته چهار بازیکن را جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبای قم که خود را برای حضور قدرتمند در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور آماده می کند، اخیرا با بازیکنانی به توافقات نهایی رسیده است.

آرش روشنی پور - بازیکن آزاد

این هافبک ۲۶ ساله سابقه بازی در تیم های استیل آذین تهران و ابومسلم مشهد را در کارنامه دارد، اما دو سال اخیر را در مس کرمان بازی کرده است و اکنون با قراردادی یکساله به صبای قم اضافه شده است.

وی فصل گذشته نیز تا هفته هشتم در تیم فوتبال مس کرمان حضور داشت اما با مصدومیتی که از ناحیه زانو پیدا کرد از لیست این تیم خارج شد و تا پایان فصل در هیچ تیمی به میدان نرفت تا پس از آن بازیکن آزاد محسوب می شد.

در حالی که صبا شش سهمیه لیگ برتری خود را کامل کرده بود، این بازیکن فصل گذشته مس به دلیل اینکه آزاد محسوب می شد توانست با به جمع شاگردان صمد مرفاوی اضافه شود.

آمبونو آچیله - راهیان کرمانشاه

آچیله سه سال در راهیان کرمانشاه و لیگ دسته اول کشور بازی کرده است که در این مدت ۲۴گل را برای تیم کرمانشاه به ثمر رسانده بود.

وی در سه سال اخیر همواره بهترین گلزن تیم فوتبال راهیان بوده است.

به احتمال فراوان این مهاجم کامرونی تنها بازیکن خارجی تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید باشد.

آمبونو آچیله با قراردادی سه ساله با تیم صبا به توافق رسیده است.

بهرام احمدی - گل گهر سیرجان

این بازیکن میانی سال های گذشته دو تیم برق شیراز و گل گهر سیرجان با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال صبای قم آمده است.

احمدی ۲۱ساله سابقه حضور در چندین دوره اردوهای تیم های ملی جوانان و امید را نیز در کارنامه دارد.

سجاد کرمان - نساجی مازندران

کرمان از بازیکنان بومی استان قم می باشد ولی در پنج سال اخیر در تیم شهر خود بازی نکرده بود و در حال حاضر قراردادی سه ساله با مسئولان باشگاه صبای قم امضا کرده است.

این مهاجم ۲۰ سال سن بیشتر ندارد، اما سابقه حضور در تیم های صنایع اراک، استقلال اهواز و نساجی مازندران را برای خود به ثبت رسانده است.

لازم به ذکر است تیم فوتبال صبای قم سیزده بازیکن فصل گذشته خود را برای لیگ پیش رو در اختیارد و در نبود آن ها پانزده بازیکن زیر را جذب کرده است:

پیروز قربانی(راه آهن سورینت شهر ری) - حمید رضا کاظمی(سپاهان اصفهان) - سید احمد مهدی زاده(ملوان انزلی) - جلال الدین علی محمدی(فجر شیراز) - احمد حسن زاده(مس کرمان) - میلاد فراهانی(داماش گیلان) - امین متوسل زاده(داماش گیلان) - عباس قادیان(خونه به خونه بابل) - قاسم گرامی(خونه به خونه بابل) - عباس بختیاری(فجر شیراز) - امید قربانی(البدر بندر کنگ) - آرش روشنی پور(بازیکن آزاد) - آمبونو آچیله(راهیان کرمانشاه) - بهرام احمدی(گل گهر سیرجان) و سجاد کرمان(نساجی مازندران)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز