خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک قم عنوان کرد:

هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری قم برای جدول گذاری خیایان ۱۹ دی

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۴۹

شهرداری قم می گوید به دلیل فرسودگی جداول در این خیابان اقدام به این کار کرده است.

ایلنا: شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه ابتدا قرار بود طی دو ماه جدول گذاری خیابان ۱۹ دی انجام شود، گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده موفق شدیم این پروژه را ظرف مدت ۳۰ روز به اتمام برسانیم.

به گزارش ایلنا، اکبر قلیچ با اشاره به اجرای طرح جدول‌گذاری خیابان ۱۹ دی اظهار داشت: به دلیل فرسودگی جداول در این خیابان و نیز مشکلاتی که به واسطه وجود موجودات موذی همچون موش، مزاحمت‌هایی برای ساکنان این خیابان رخ می‌داد که همین امر سبب شد طرح جدول‌گذاری و تعویض جدول‌های قدیمی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: بر این اساس بودجه طرح مذکور در سرفصل‌های سال جاری قرار گرفت تا علاوه بر کاهش مشکلات، در بحثهدایت آب‌های سطحی خیابان ۱۹ طی هم شاهد رفع معضل باشیم.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه ابتدا قرار بود طی دو ماه این پروژه انجام شود گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده موفق شدیم این پروژه را ظرف مدت ۳۰ روز به اتمام برسانیم و در واقع در زمان، ۵۰ درصد صرفه‌جویی کنیم.

وی ادامه داد: طول این مسیر ۱۶۰۰ متر بوده و ۳۰۰ میلیون تومان هم برای اجرای طرح هزینه شده است که در مراحل پایانی به سر می‌برد.

قلیچ با بیان اینکه جداول خیابان ۱۹ دی بسیار قدیمی و ظاهر فیزیکی خود را از دست داده بودند گفت: تعویض جدول‌ها علاوه بر بهبود سیما و منظر شهری، مشکلات عابران در تردد را کاهش داده است.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به نصب پل‌های مجوز دار و بدون مجوز توسط مردم بر روی انهار خیابان ۱۹ دی در گذشته خاطرنشان کرد: پل‌ها پس از کنده شدن در همان محل قرار داده شده‌اند، آن دسته که مجوز داشته‌اند می‌توانند نسبت به نصب مجدد اقدام کنند ولی سایرین باید به شهرداری منطقه مراجعه و برای اخذ مجوز اقدام کنند که در صورت نیاز، مجوز لازم صادر می‌شود.

وی افزود: پل‌های جلوی کوچه‌ها و نیز پل‌های عابر پیاده در فواصل ۴۰ متری در این خیابان توسط شهرداری نصب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز