خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگانی از سراسر کشور؛

همایش مسئولین آموزش خانه کارگر استان های کشور در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۹۵

همایش مسئولین امور اعضاء، آموزش و تحقیق خانه کارگر استان های سراسر کشور، با حضور معاون امور آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در قم برگزار شد.

ایلنا: همایش مسئولین امور اعضاء، آموزش و تحقیق خانه کارگر استان های سراسر کشور، با حضور معاون امور آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در قم برگزار شد.

به گزارش خانه کارگر، همایش فصلی مسئولین امور اعضاء، آموزش و اعضا خانه کارگر کشور، صبح امروز چهارشنبه چهارم تیرماه و به میزبانی استان قم، با حضور پرویز نصیری معاون امور آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، در محل سالن اجتماعات خانه کارگر استان قم برگزار شد.

*احداثزائرسرای ویژه کارگران سراسر کشور در قم

در ابتدای این دیدار اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم، ضمن خیر مقدم به مسئولین امور اعضاء، آموزش و تحقیق خانه کارگر استان های سراسر کشور، پاره ای از فعالیت های انجام شده در مجموعه خانه کارگر استان قم را تشریح کرد.

شوکت اظهار امیدواری کرد: به زودی به همت مسئولین استان قم و همچنین خانه کارگر کشور، شاهد احداثزائر سرا در استان قم برای کل کارگران کشور باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم، گفت: بدنه فعلی هیئت اجرایی خانه کارگر استان قم، تماما از تشکل های کارگری استان می باشد که این امر باعثنزدیکی هر چه بیشتر خانه کارگر و کارگران و تشکل های کارگری به یکدیگر شده است و از این رو به نظر می رسد استفاده از این کار تجربه شده توسط استان قم، در استان های سراسر کشور نیز مفید باشد.

*صدور کارت‌های عضویت الکترونیکی خانه کارگر در نیمه دوم سال ۹۳

در ادامه این جلسه، پرویز نصیری معاون امور آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، ضمن خوش آمدگویی به مسئولین اموراعضاء و آموزش شعب خانه کارگر به موضوعات مهم و موثر جامعه کارگری اشاره و سخنانی را در این باره بیان کرد.

وی گفت: خوشبختانه خانه کارگر استان ها، تقریبا مستقل شده و بدون وابستگی به مرکز و وزارت کار و نهادهای دیگر، به فعالیت خود ادامه می دهند که این امر آینده ای بسیار خوب برای جامعه کارگری را نوید می دهد.

معاون امور آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود از صدور کارت‌های الکترونیکی عضویت خانه کارگر در نیمه دوم سال ۹۳ خبر داد و گفت: تا کنون کارت‌های خانه کارگر برای شناسایی اعضاء مورد استفاده قرار می‌گرفت و از چندی پیش، در تهران و با قراردادی که با بانک ملی منعقد شد، نسبت به صدور الکترونیکی کارت‌های عضویت اقدام کردیم تا بتوانیم از این طریق خدماتی جامع و ارزنده را خدمت اعضای محترم خانه کارگر و خانواده‌های آنان ارائه دهیم.

نصیری در ارائه توضیحاتی در خصوص طرح صدور کارت‌های الکترونیکی عضویت خانه کارگر، گفت: این کارت عضویت به صورت کارت‌های بانکی با همین اطلاعات چاپ و صادر می‌شود و جهت کنترل بیشتر مراکز طرف قرارداد توسط اموراعضا و آموزش خانه کارگر، اعضا می‌توانند هنگام خرید از مراکز طرف قرارداد، بوسیله دستگاه‌های POS، درصد تخفیف و مبلغ پرداختی را مشاهده و کنترل نمایند.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال ۹۳ این طرح را در خانه کارگر تهران شروع کردیم و پس از بررسی نکات ضعف و قوت آن و رفع مشکلات این طرح، در صدد اجرای کامل آن در کلیه شعب هستیم.

در ادامه این جلسه پرویز نصیری به سوالات مسئولین اموراعضاء و آموزش خانه کارگر در خصوص کلاسهای آموزشی، سامانه رزرواسیون خانه کارگر و… پاسخ گفت و همچنین با همراهی مسئولین اموراعضاء و آموزش شعب خانه کارگر استان های سراسر کشور، علمکرد شعب خانه کارگر در خصوص عضویت، آموزش‌های کوتاه مدت و کانون اعضای فعال، مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان همایش مسئولین اموراعضا و آموزش خانه کارگر سراسر کشور ضمن بیان پیشنهادات در خصوص اموراعضا و آموزش، مشکلات واحد اموراعضا و آموزش خانه کارگر خود را بیان نمودند و نصیری مسئول اموراعضا و آموزش خانه کارگر، حل مشکلات را در دستور کار خود قرار داد.

پس از پایان جلسه، مسئولین امور اعضاء و آموزش خانه کارگر استان های سراسر کشور به همراه نصیری معاون امور آموزش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم به زیارت حرم حضرت معصومه(س) رفتند.

همچنین مقرر شد همایش بعدی مسئولین امور اعضاء، آموزش و تحقیق خانه کارگر استان های سراسر کشور، شهریورماه ۹۳ و به میزبانی خانه کارگر زنجان برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز