خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم:

رفع بحران کم آبی همت عمومی را می طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۱۱

وضعیت کنونی آب نه تنها در شهر ما و کشور، بلکه در سطح جهان بحرانی است / در کشوری هستیم که با فقر منابع آبی مواجه است / اگر امروز به وظیفه خود در قبال کم آبی عمل نکنیم، فردا ممکن است پشیمانی مان سودی نداشته باشد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم، گفت: وضعیت کنونی آب نه تنها در شهر ما و کشور، بلکه در سطح جهان، این قدر بحرانی هست که فراتر از وظایف سازمانی ما در شرکت های آب و فاضلاب، همه مردم و اصحاب رسانه باید برای اصلاح آن پیشقدم شوند، چرا که اگر امروز به وظیفه خود عمل نکنیم، فردا ممکن است پشیمانی مان سودی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «محمد کربلایی ابراهیمی» مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم، ظهر امروز در حاشیه نشست خبری عبدالحمید توکلی بینا مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب قم، با اشاره به فرارسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب که از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است، هر کدام از روزهای این هفته به یک نام مشخص، نام گذاری شده است.

وی افزود: از آن جا که امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، اولین روز از هفته صرفه جویی امسال را با نام " آب، اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری کرده ایم.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم گفت: امروز دوشنبه ۲ تیرماه نیز به مناسبت دومین روز از هفته جهانی صرفه جویی در مصرف آب، به نام " آب، رسانه و فرهنگ " نامگذاری شده که به همین مناسبت نشست خبری امروز با اصحاب رسانه برگزار شد.

وی در خصوص نامگذاری دیگر روزهای هفته صرفه جویی در مصرف آب، گفت: " آب، امنیت غذایی و توسعه پایدار "، " آب، محیط زیست و سلامتی همگانی "، " آب و مدیریت تقاضا و مصرف آن "، " آب، آموزه های دینی و ارتقاء آگاهی های عمومی " و در نهایت آخرین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب، که شنبه ۷ تیرماه باشد، نام " آب، قانون و قوه قضائیه " اختصاص داده شده است.

«کربلایی ابراهیمی» در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که باید در راستای اجرایی کردن شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری قدم برداریم، گفت: در کشوری هستیم که با فقر منابع آبی مواجه است و از گذشته برای تأمین آب، دچار چالش بودیم؛ هم اکنون نیز به علت خشکسالی، این مشکلات مضاعف شده و به همین جهت برای بهینه سازی مصرف آب، نیاز به اصلاح الگوی مصرف، و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل رسانه ها، برای رسیدن به نقطه مطلوب هستیم.

وی گفت: وضعیت کنونی آب نه تنها در شهر ما و کشور، بلکه در سطح جهان، این قدر بحرانی هست که فراتر از وظایف سازمانی ما در شرکت های آب و فاضلاب، همه مردم و اصحاب رسانه باید برای اصلاح آن پیشقدم شوند، چرا که اگر امروز به وظیفه خود عمل نکنیم، فردا ممکن است پشیمانی مان سودی نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز