خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم:

اردوی صبا به سرعین انتقال پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۰۲

قرار بود اردوی ۱۰ روزه ای در چالدران داشته باشیم، اما پس از آمدن تیم به سرعین، زمان اردو را نیز به دوازده روز افزایش دادیم / تا هشتم تیرماه اردوی سرعین اردبیل برگزار می شود و پس از آن ادامه تمرینات تیم در قم از سر گرفته می شود تا بازیکنان بتوانند به شرایط مطلوبی تا شروع لیگ برسند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت: اردوی تیم صبا که قرار بود در چالدران آذربایجان غربی برگزار شود، به سرعین اردبیل منتقل شد.

عباس یداللهی در گفت و گو با ایلنا در رابطه با تغییر ناگهانی محل اردوی صبا عنوان کرد: سه شنبه هفته گذشته تیم صبا با ۲۲بازیکن راهی چالدران آذربایجان غربی شد تا اردوی ۱۰ روزه ای در این شهر برپا کند که پس از اسکان تیم و انجام یک تمرین، شرایط را برای ادامه اردو در این شهر مناسب ندیدیم و ادامه اردو را به سرعین اردبیل انتقال دادیم.

وی ادامه داد: مشکلاتی از قبیل اسکان که در چالدران بود، کادر فنی و مسئولان تیم را مجاب کرد که تغییر مکان دهیم و به سرعین برویم.

مدیر رسانه ای صبای قم درخصوص شرایط اردوی صبا در سرعین اردبیل خاطر نشان کرد: پس از یک روز اقامت تیم در چالدران، با همکاری کادر فنی تصمیم گرفتیم ادامه اردو را به سرعین اردبیل انتقال دهیم که خوشبختانه امکانات خوبی در این شهر فراهم شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

یداللهی درباره مدت زمان انجام اردوی صبا یادآور شد: تا هشتم تیرماه اردوی سرعین اردبیل برگزار می شود و پس از آن ادامه تمرینات تیم در قم از سر گرفته می شود تا بازیکنان بتوانند به شرایط مطلوبی تا شروع لیگ برسند.

وی افزود: قرار بود اردوی ۱۰ روزه ای در چالدران داشته باشیم، اما پس از آمدن تیم به سرعین، زمان اردو را نیز به دوازده روز افزایش دادیم.

مدیر رسانه ای صبای قم تصریح کرد: مدیرعامل و مسئولان باشگاه صبای قم تمام تلاش خود را می کنند تا امکانات خوبی برای حضور تمرینات در قم و همچنین برای اردوهای صبا فراهم کنند تا تیم بتواند حضور قدرتمندی در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور داشته باشد.

یداللهی یادآور شد: می خواهیم در لیگ چهاردهم جزء مدعیان باشیم و همه بازیکنان با همدلی و اتحادی که دارند به این باور رسیده اند که می توانند حضور خوبی در فصل جدید داشته باشند و سال آینده سهیمه آسیا را به دست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز