خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قم:

مشکلات منطقه پردیسان قم هرچه سریع تر برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۰۲

یکی از نارسایی ها در حال حاضر کم بودن راه های اصلی دسترسی به پردیسان است / کمیته ای برای جانمایی و مکان یابی چند مرکز خدمات محله ای در مجتمع های بزرگ مسکونی تشکیل خواهد شد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار قم گفت: اگر مشکلات جزئی پردیسان برطرف نشود، در آینده منشأ مشکلات و معضلات بزرگتر و پرهزینه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کارگروه پیگیری مشکلات عمرانی و خدماتی پردیسان با حضور مسئولان ذیربط و مدیران عامل دستگاه های خدمات رسان و به ریاست معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد.

در این جلسه جواد دلاوری با اشاره به افزایش روز افزون جمعیت در شهر پردیسان بر تأمین نیازهای روزانه شهروندان ساکن در این شهر تأکید کرد و گفت: اگر برخی از مشکلات که در حال حاضر جزئی بوده و با صرف هزینه های کم قابل اصلاح و رفع هستند انجام نشود، در آینده منشأ مشکلات و معضلات بزرگتر و پرهزینه خواهند شد.

وی افزود: یکی از نارسایی ها در حال حاضر کم بودن راه های اصلی دسترسی به پردیسان است که باعثمعضلات ترافیکی و اتلاف وقت و انرژی شهروندان می شود که لازم است مدیریت شهری برای توسعه و احداثراههای موجود و جدید که مصوب گردیده اهتمام و جدیت داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در این مسیر، تأمین نیازها و فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، خدمات محله ای و فضای سبز و بوستان ها را از دیگر موارد ضروری برای ساکنین پردیسان ذکر کرد و اظهار داشت: کمیته ای برای جانمایی و مکان یابی چند مرکز خدمات محله ای در مجتمع های بزرگ مسکونی تشکیل خواهد شد که نتایج آن در جلسات بعدی این کارگروه بررسی و مصوب خواهد شد.

دلاوری در پایان بر تأمین روشنایی معابر که برای تامین امنیت و جلوگیری از وقوع سوانح و تصادفات نقش مؤثری دارد تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز