خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و مسئولان قم؛

کتابخانه عمومی علامه امینی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۱۲

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام آتش زر رئیس شورای اسلامی شهر قم در این مراسم حضور داشتند / این کتابخانه در بلوار کشاورز نیروگاه واقع شده است.

ایلنا: مراسم افتتاح رسمی کتابخانه عمومی علامه امینی با حضور استاندار و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کتابخانه عمومی علامه امینی طی مراسمی با حضور حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام آتش زر رئیس شورای اسلامی شهر قم به صورت رسمی افتتاح شد.

استاندار قم در مراسم افتتاحیه ی این کتابخانه که در بلوار کشاورز نیروگاه واقع شده است، ساخت کتابخانه ای با چنین امکانات در منطقه ای محروم را گامی بلند در راستای تحقق عدالت اجتماعی دانست و افزود: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را موظف به فراهم نمودن زمینه های پیشرفت و تعالی همه ی اقشار جامعه می دانند.

حجت‌الاسلام صالحی منش با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از نخبگان استان از منطقه ی نیروگاه هستند، خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات رفاهی، این منطقه از لحاظ تراز علمی در جایگاه حائز اهمیتی قرار دارد و همین امر بار مسئولیت را برای مدیران در راستای توسعه ی زیرساخت های آموزشی سنگین تر می کند.

وی احیای کتاب و کتابخوانی در جامعه را نیازمند تلاش همه ی نهادها از جمله شهرداری و شورای شهر قم دانست و افزود: خوشبختانه شهرداری قم کمک های خوبی را به این نهاد ارائه نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز