خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

از زائران بیشتری نیز می تواستیم در نیمه شعبان استقبال کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۸۵

امسال شاهد افزایش تعداد زائران در ایام نیمه شعبان هم بودیم / خدمات ارائه شده به زائران در سال جاری گسترده‌تر از سال‌های قبل بود / اعضای شورا مساعدت خوبی در زمینه خدمات شهری داشتند.

ایلنا: شهردار قم با بیان این که امسال شاهد افزایش تعداد زائران در ایام نیمه شعبان بودیم، گفت: آمادگی شهرداری قم برای استقبال از زائران، بیش از تعداد مسافرانی بود که به قم مشرف شدند.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری امروز در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم و در ارائه گزارشی از عملکرد ستاد شعبانیه شهرداری قم اظهار داشت: خدمات ارائه شده به زائران در سال جاری گسترده‌تر از سال‌های قبل بود.

وی افزود: عنایات اهل بیت(ع) و توجهات امام عصر(عج) در زمینه خدمت‌رسانی بهتر به زائران از سوی شهرداری و دیگر نهادها موجب شد بتوانیم فراتر از امکانات موجود گام برداریم.

شهردار قم با بیان اینکه آمادگی شهرداری قم برای استقبال از زائران بیش از تعداد مسافرانی بود که به قم مشرف شدند گفت: البته امسال شاهد افزایش تعداد زائران در ایام نیمه شعبان هم بودیم.

وی ادامه داد: پارکینگ‌های اطراف جمکران توسط بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مورد استفاده قرار گرفتند و بقیه مسافران هم به صورت پیاده یا دیگر راه‌ها وارد محوطه شدند.

دلبری ضمن تشکر ویژه از اعضای شورای اسلامی شهر عنوان داشت: اعضای شورا مساعدت خوبی در زمینه خدمات شهری داشتند و بازدیدهای آنها هم موجب بهبود و نظارت بهتر بر امور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز