خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام نیمه شعبان؛

شهر قم، غرق در شادی و سرور میلاد مهدی موعود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۲۹

میلیون ها عاشق اهل بیت(ع) برای اعلام دوستداری امام زمان(عج) در مسجد جمکران حضور یافته اند / مراسم احیاء شب نیمه شعبان در مسجد جمکران برگزار شد / مراسم نورافشانی محوطه بیرونی مسجد جمکران مورد استقبال زائران قرار گرفت.

ایلنا: همزمان با ایام نیمه شعبان، سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج)، شهر قم و مسجد جمکران غرق در شادی و سرور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد دوازدهمین امام شیعیان و منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج)، شهر قم میزبان میلیون ها عاشق و دلداده اهل بیت(ع) از اقصی نقاط ایران و جهان بوده که برای حضور در مسجد جمکران و اعلام دوستداری امام زمان(عج) در آن حضور یافته اند.

بسیاری از خیابان های شهر قم، علاوه بر آن که چراغانی و آذین بندی شده است، پر از ایستگاه های صلواتی پخش شربت، شیرینی، شام و نهار و… بوده که به ارائه آن ها به زائرین می پردازند.

همچنین شب گذشته همزمان با شب میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، مراسم نورافشانی در محوطه بیرونی مسجد مقدس جمکران انجام شد که مورد استقبان منتظران امام زمان(عج) قرار گرفت.

برنامه های متنوعی نیز در شب نیمه شعبان در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران پیش بینی شده بود که از آن جمله اجرای برنامه تواشیح توسط گروه میعاد، سخنرانی شخصیت های برجسته حوزوی و مراسم احیاء شب نیمه شعبان بود.

بسیاری از زائران مسجد جمکران که از اقصی نقاط ایران و جهان به صورت خانوادگی در آن حضور یافته اند، دست نیاز به سوی خداوند دراز کرده و برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) دعا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز