خبرگزاری کار ایران

با حضور تولیت، مدیران و خادمان؛

آیین شکرانه خادمی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۸۸

همایش شکرانه خادمی، در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد / خادمان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه این همایش، آیین خطبه‌خوانی را برگزار کردند.

در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه، همایش رسم خادمی، به شکرانه خدمت گزاری در حرم کریمه اهل بیت با حضور تولیت، مدیران و خادمان در حرم مطهر برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، همایش شکرانه خادمی شب گذشته با حضور تولیت و مسئولان و خادمان حرم کریمه اهل بیت به همراه خانواده هایشان، در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سعیدی در این همایش با استناد به روایت امام معصوم، قم را حرم اهل‌بیت علیهم السلام معرفی کرد و گفت: ‌ اهل بیت علیهم السلام، هر کدام دارای حرم خاصی هستند ولی بر اساس روایات حرم کریمه اهل بیت مورد عنایت همه معصومین علیهم السلام است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علهیا خدمت در حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام را از بالاترین نعمت‌های الهی برشمرد و گفت: ‌ در میان مشاغل مخلتف، شما خدمت در این آستان مقدس را انتخاب کرده‌اید؛ این نعمت بزرگی است که باید شکرانه آن را به جای آورد.

وی با بیان این که برای خدمت در این آستان مقدس، باید بهترین رفتار را در برابر زائران کریمه اهل بیت داشت، افزود: اخلاق خادم در برابر زائران باید به گونه‌ای باشد که گویی یکی از اولیای الهی و یا حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه در مقابل آن ها قرار دارد.

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر این که اخلاق خادمان نسبت به ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز باید بهترین اخلاق و ادب باشد، اظهار داشت: امید است خداوند خدمت در این آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را ذخیره آخرت ما قرار دهد.

همچنین در این همایش محمد رضا توحیدی‌نیا، معاون اجرایی و حجت‌الاسلام احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علهیا، گزارشی از عملکرد آستان مقدس در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

یادآور می‌شود، خادمان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه این همایش، آیین خطبه‌خوانی را برگزار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز