خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز بعثت پیامبر(ص) صورت گرفت؛

آغاز به کار یک وب سایت جدید در استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۷۲

وب سایت خبری " خبرنیوز قم " به آدرس اینترنتی http: / / newsqom. ir / فعالیت خود را آغاز و در دسترس مخاطبان قرار گرفت / کبابی: امیدواریم با فعالیت حرفه ای و اخلاقی خود، پاسخ گوی نیاز رسانه ای مخاطبان خود باشیم.

ایلنا: همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، وب سایت خبری " خبر نیوز قم " فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در مراسم رونمایی از وب سایت رسمی " خبرنیوز قم "، که صبح امروز برگزار شد، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

نسخه آزمایشی وب سایت " خبرنیوز قم " از حدود دو سال پیش تا کنون به فعالیت خود ادامه داد و در نهایت صبح امروز ۶ خردادماه ۹۳، همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) نسخه اصلی این سایت به آدرس اینترنتیhttp: / / newsqom. ir /فعالیت خود را آغاز و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

حسین کبابی سردبیر وب سایت خبری " خبرنیوز قم "، ضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این مراسم، اظهار داشت: درطی بیش از دوسال فعالیت وب سایت خبری " خبرنیوز قم "، توانستیم با دوری از مسایل حاشیه ای، جایگاه این رسانه را در میان مسئولان استان قم و اصحاب رسانه این استان تثبیت کنیم.

سردبیر وب سایت خبری " خبرنیوز قم " با بیان این که توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سیاست های اصلی وب سایت خبری " خبرنیوز قم " است، گفت: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب بر دوری جستن از تخریب افراد و حاشیه سازی در درج اخبار تأکید داشته اند، در فعالیت رسانه ای خود وارد این مسائل نشده و نخواهیم شد.

کبابی افزود: خوشبختانه در طول دو سال گذشته که وب سایت خبری " خبرنیوز قم " به صورت آزمایشی فعالیت می کرد، علاوه بر مخاطبینی از استان قم، مخاطبینی از استان ها و شهرستان های مختلف کشور داشتیم که این موضوع انگیزه کاری ما را چند برابر می کرد.

سردبیر وب سایت خبری " خبرنیوز قم " در پایان گفت: امیدواریم با فعالیت حرفه ای و اخلاقی خود، پاسخ گوی نیاز رسانه ای مخاطبان خود در استان قم و سراسر کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز