خبرگزاری کار ایران

نجفی در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد؛

حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم به صورت جریان واحد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۹۲

موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم بیش از چند انتخابات اخیر مجلس خواهد بود / رهبران اصلاحات و گروه‌های مختلف این جریان بر حضور اصلاح طلبان به صورت واحد در انتخابات مجلس دهم تأکید دارند / احتمال ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان معتدل در برخی نقاط کشور وجود دارد.

ایلنا: مشاور رئیس جمهور از حضور اصلاح طلبان به صورت جریان واحد در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم جشن مبعثپیامبر(ص) جوانان اصلاح طلب قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از کیفیت حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم چیست؟ اظهار داشت: حتما موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم بیش از چند انتخابات اخیر مجلس خواهد بود.

وی افزود: شرط موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم این است که همه گروه‌ها و طیف‌های اصلاح‌طلب، با استراتژی و برنامه واحدی وارد انتخابات شوند که خوشبختانه این موضوع هم در بین رهبران اصلاحات و هم در بین گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب مورد قبول قرار گرفته است.

مشاور رئیس جمهور با بیان این که امیدواریم همان انسجامی که بین اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت در انتخابات مجلس هم اتفاق بیافتد، در خصوص ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان معتدل در انتخابات مجلس دهم، گفت: در این مورد نمی‌توانم اظهار نظر کنم، اما آن چه مطمئنم این است که اصلاح طلبان به صورت جریان واحدی در انتخابات شرکت می‌کنند. البته در برخی نقاط کشور ممکن است با برخی اصولگرایان ائتلاف کند اما شاید اما در کل کشور ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز