خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

برخی دشمنان اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی اشتباه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۴۴

مدیریت اصولی از جمله راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است / در اقتصاد مقاومتی باید مدیریت اصولی داشته و به خواسته‌ها و نیازهای مردم جامه عمل بپوشانیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه بهره وری مصداق اقتصاد مقاومتی است، گفت: ‌ در اقتصاد مقاومتی باید مدیریت اصولی داشته و به خواسته‌ها و نیازهای مردم جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در جمع معاونین، مدیران، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و مدیران ستادی شهرداری قم اظهار کرد: با حضور در کارگاه آموزشی در هفته بهره وری به دنبال ارتقاء سطح خدمات همکاران در شهرداری و همچنین ارتقاء ارائه خدمات به زائران و مجاوران هستیم و این اردوی جهادی، تفریحی و زیارتی و آموزشی در راستای شعار شهرداری به عنوان سازمان یادگیرنده و یاددهنده برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران شهری باید به مقوله یادگیری و یاددهی اهتمام داشته و میزان کارایی و بهره وری را افزایش دهند، اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به دنبال این هستیم که در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداریم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه بهره وری مصداق اقتصاد مقاومتی است، گفت: برخی از دوستان، دوست نمایان و دشمنان اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی اشتباه می‌گیرند و این در حالی است که در اقتصاد مقاومتی باید مدیریت اصولی داشته و به خواسته‌ها و نیازهای مردم جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: باید ساعات کار مفید را ارتقاء داده تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و اگر عزم خود را جزم کنیم می‌توانیم موفق باشیم.

دلبری افزود: به طور مثال باید در هنگامی که افزایش نیرو انجام دادیم برای نیروهای جدید کار جدید همراه با خلاقیت تعریف شود نه اینکه کارهایی قبلی بین این نیروها تقسیم شود.

وی یادآور شد: امیدواریم اقداماتی که انجام می‌شود مورد رضایت خداوند و مردم قرار ‌گیرد و اگر رضایت مردم حاصل شود قطعا در اجرای برنامه‌های خود موفق خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز