خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم:

مسیر ویژه دوچرخه سواری بلوار پیامبر اعظم(ص) افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۷۶

حدود هشت میلیارد تومان هزینه شده است / باند دوچرخه سواری با هدف زنده نگه داشتن موضوع سلامت و ورزش راه اندازی شده است.

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با بیان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح گفت: هنوز به طور دقیق اعتبار برای اجرای این طرح مشخص نشده ولی تقریبا حدود هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، محمد تقی نادعلی با اشاره به اقدامات انجام شده در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای نیمه شعبان اظهار کرد: در نیمه شعبان سال گذشته باند تند رو به بهره برداری رسید و امسال نیز باند دوچرخه سواری افتتاح می‌شود.

وی افزود: باند دوچرخه با عرض دو و نیم متر در طرفین بلوار در نظر گرفته شده و در طرفین باند نیز دو لاین فضای سبز که در یک طرف عرض یک متر و طرف دیگر سه تا پنج متر است.

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با بیان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح، خاطرنشان کرد: هنوز به طور دقیق اعتبار برای اجرای این طرح مشخص نشده ولی تقریبا حدود هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از کلنگ زنی دو تقاطع غیر همسطح همزمان با نیمه شعبان خبرداد و بیان کرد: کلنگ زنی دو تقاطع غیر همسطح کریمی و فردوسی همزمان و یا بعد از نیمه شعبان صورت می‌گیرد و فاز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نادعلی تلطیف هوا را یکی از اهداف اجرای لاین فضای سبز در کنار باند دوچرخه سواری عنوان کرد و گفت: ایجاد فضای سبز برای منظر مناسب و تلطیف هوا در راستای اهداف کلی بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسیر ویژه دوچرخه سواری بوده است.

وی با اشاره به هدف از اجرای باندمخصوص دوچرخه سوار ادامه داد: باند دوچرخه سواری با هدف زنده نگه داشتن موضوع سلامت و ورزش راه اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با اشاره به نقش سایر ارگان‌ها در انجام این پروژه، عنوان کرد: به توجه به دستور مستقیم شهردار از امکانات شهرداری برای اجرای هر چه بهتر این پروژه استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر شهرداری و سازمان عمران و نوسازی شهری، شهرداران مناطق و بخش فضای سبز و زیباسازی نیز نقش عمده ای داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز