خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

آخرین مرحله انتقال آب به قم، ماه آینده انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۲۴

بیش از ۸۰ درصد از آب مصرفی استان صرف مصارف کشاورزی می شود / تغییر الگوی مصرف آب خصوصا در بخش کشاورزی از مهمترین راهکارهای مدیریت مصرف آب است.

ایلنا: استاندار قم تأکید کرد: آخرین مرحله از این طرح عظیم ملی با آبگیری سد کوچری در ماه آینده انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) که در مهدیه روستای ابرجس از توابع استان قم برگزار شد، با اشاره به مشکل کم آبی این روستا، اظهار داشت: طی سالهای اخیر گام های موثری برای آبرسانی به روستاهای استان قم صورت گرفته است.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال آب به استان قم، تلاش شبانه روزی مسئولان استان طی سالهای اخیر در راستای انتقال آب از سرشاخه های دز به قم را ستودنی دانست و افزود: خوشبختانه آخرین مرحله از این طرح عظیم ملی با آبگیری سد کوچری در ماه آینده انجام خواهد شد.

نماینده دولت در استان قم، مشکل کم آبی را از مسائل گریبانگیر کشور طی دهه ی گذشته عنوان و تصریح کرد: تغییر الگوی مصرف آب خصوصا در بخش کشاورزی از مهمترین راهکارهای مدیریت مصرف آب است.

استاندار قم با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از آب مصرفی استان صرف مصارف کشاورزی می شود، ابراز کرد: تبدیل مزارع به باغات را در جهت تحقق مصرف صحیح این منبع حیات بخش بسیار مهم توصیف کرد و خواستار اهتمام بیشتر مسئولین و کشاورزان به این مسئله شد.

حجت الاسلام صالحی منش همچنین با حضور در گلزار شهدای روستای ابرجس، به مقام شامخ شهدای این روستا، ادای احترام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز