خبرگزاری کار ایران

برای دهمین سال؛

جشن میلاد شاه ولایت در قم برگزار می ‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۸۸

این مراسم ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ در مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس برگزار می‌ شود / این مراسم با حضور مسئولین و مدیران استان، ورزشکاران و مردم قم برگزار می‌ شود / به حاضران در مراسم به قید جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء خواهد شد.

ایلنا: دبیر برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: این مراسم برای دهمین سال متوالی است که همزمان با ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استان قم و همچنین ورزشکاران و مردم ولایت مدار شهر مقدس قم برگزار می ‌شود.

به گزارش ایلنا، رسول خادم با اشاره به فرموده بنیان گذار انقلاب اسلامی مبنی بر این که " ورزشکاران باید به حضرت علی(ع) اقتدا کنند "؛ عنوان کرد: در این جشن سعی داریم جهت ترویج ورزش بین جوانان که مزین به نام مقتدای پهلوانان امیرالمؤمنین(ع) می‌باشد، از ورزشکاران نامی که در سطح آسیا و جهان افتخار آفریدند، تجلیل شود.

وی با بیان این که در این جشن برنامه‌های متنوع بسیار زیادی تدارک دیده شده است، گفت: در دهمین جشن تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان قم، به پاس تقدیر از تلاش ‌ها و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس که به حق جهان پهلوانان جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند، از خانواده‌های شهدای ورزشکار به نمایندگی از جامعه ایثارگری و شاهد استان قم تجلیل می ‌شود.

دبیر برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) ادامه داد: همچنین در این مراسم از چند ورزشکار قمی که در سطح آسیا و جهان برای کشور عزیزمان ایران و استان قم افتخار آفریدند و همچنین از چند پیشکسوت ورزشی استان نیز به رسم یادبود تجلیل خواهد شد.

رسول خادم با بیان این که به حاضران در مراسم به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نقدی دیگر اهداء خواهد شد، اظهار داشت: دهمین جشن تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان قم ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ در مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس برگزار می‌ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز