خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار قم؛

فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس در شهرک شکوهیه قم افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۸۲

استاندار قم: کارفرمایان باید تعامل و ارتباط صمیمانه و توجه جدی به نیازهای کارگران داشته باشند / کارگران یکی از ارکان اساسی تولید و اقتصاد هستند / این واحد یکی از واحدهای شاخص استان می باشد.

ایلنا: در مراسمی با حضور استاندار قم، فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس در شهرک صنعتی شکوهیه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در مراسم افتتاح فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس و در جمع کارگران این واحد طی سخنانی با تبریک میلاد باسعادت امیر مومنان(ع)، به تبیین اهمیت کار و تلاش در فرهنگ دینی پرداخت و اظهار کرد: کارگران و تلاش گران عرصه تولید باید با تاسی به آموزه های دینی و الگو گرفتن از روحیه کار و تلاش ائمه معصومین(ع)، نگاه افتخار آمیز توام با دلسوزانه به کار خود داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به نقش پر رنگ کارگران در بالندگی و رونق و شکوفایی اقتصاد ملی، بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی و افزایش انگیزه های این قشر زحمتکش تاکید کرد و افزود: کارفرمایان باید با تعامل و ارتباط صمیمانه و توجه جدی به نیازهای کارگران، زمینه افزایش مشارکت در تولید و ارتقای راندمان و بهره وری در محیط های کاری را فراهم نمایند.

وی از کارگران به عنوان یکی از ارکان اساسی تولید و اقتصاد یاد کرد و با اشاره به ضرورت توجه به آموزش های ضمن خدمت در واحدهای تولیدی گفت: توجه به این مهم از سوی کارفرمایان، هم به نفع کارفرما و هم به نفع کارگران خواهد بود.

استاندار قم همچنین با اشاره به آغاز به کار خط جدید تولیدی در کارخانجات ایران مرینوس، این واحد را یکی از واحدهای شاخص استان برشمرد و از تلاش مجموعه پرسنل و مسؤلان آن تقدیر و تشکر کرد.

مدیر عامل کارخانجات ایران مرینوس نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به استاندار و مسئولین استان به بیان فعالیت های انجام شده جهت انتقال کارخانه به محل فعلی پرداخت.

افلاکی با اشاره به میزان هزینه های صرف شده برای راه اندازی این خط، افزود: کارخانجات ایران مرینوس با ظرفیت اسمی تولید ۲میلیون متر پارچه در سال، در طول ۱۰ماه بصورت کاملاً بومی احداثشده و هزینه خط تولید ۲۰میلیارد ریال از محل سرمایه در گردش کارخانه تامین شده است و در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز شاهد افزایش اشتغال سالانه ۳۰۰نفر خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز