خبرگزاری کار ایران

علی درویش خبر داد؛

بیش از ۷۰۰ شاخه گل به کارگران صنعتی قم اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۰۴

در بازدید از ۳ کارخانه صنعتی قم، نمایندگان کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم، خانه کارگر قم و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند / تکریم کارگران محدود به هفته کارگر نباشد.

عضو هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم، از اهداء بیش از ۷۰۰ شاخه گل به کارگران صنعتی ۳ کارخانه قم به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر خبر داد.

علی درویش عضو هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، بنده به همراه برخی دیگر از اعضای خانه کارگر قم از جمله آقای رمضان خانکش و…، همچنین آقای حمید وزیری راد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و…، از کارخانجات پتوی مهرگان قم و همچنین کارخانه ریخته گری فولاد صنعت یدک قم، بازدید و ضمن قرار گرفتن در جریان فعالیت های کارگران این دو کارخانه، به هر کارگر آن ها یک شاخه گل و تعدادی بلیط تخفیف استخر اهداء شد.

علی درویش افزود: همچنین در یک نوبت زمانی دیگر، بنده به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم، آقای صفر باباخانلو به نمایندگی از خانه کارگر استان قم، حجت الاسلام حیدری معاون فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی دیگر از نمایندگان انجمن های صنفی کارگری استان قم، با حضور در کارخانه ساخت قالب سازه های بتنی در قم، با اهداء یک شاخه گل به هر کارگر این کارخانه و تعدادی بلیط تخفیف استخر و همچنین شکلات، روز جهانی کارگر به آن ها تبریک گفته شد.

عضو هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم، گفت: در مجموع در بازدید از این سه کارخانه که تقریبا یک روز به طول انجامید، بیش از ۷۰۰ شاخه گل به آن ها اهداء شد.

وی گفت: معتقدیم تکریم کارگران نباید به هفته کارگر محدود شود و مسئولان کشور بدانند که کارگران موتور محرک اقتصاد کشور و بهترین میانبر برای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی هستند.

درویش با بیان این که کار در هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم و فعالیت در دیگر تشکل های کارگری لذتی غیر قابل توصیف دارد، گفت: تلاش می کنیم تا مطالبات جامعه کارگری را در حد امکان مطرح و پیگیر آن ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز