خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین استانی؛

همایش هزار نفری کارگران قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۷۸

در این مراسم به برخی از کارگران نمونه استان قم و همچنین برخی از کارگران معلول با اهداء جوایز و لوح تقدیر، تجلیل شد / در این مراسم اکبر شوکت، احمد امیرآبادی فراهانی، علی بنایی و وحید وزیری راد در این مراسم سخنرانی کردند.

ایلنا: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، همایش گرامیداشت مقام کارگر، با حضور بیش از هزار تن از کارگران قم و برخی از مسئولین استانی و نمایندگان تشکل های کارگری در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همایش گرامیداشت مقام کارگر سه شنبه شب با حضور بیش از هزار تن از کارگران صنف های مختلف استان قم در مجتمع فرهنگی نور شهر قم برگزار شد؛ در این همایش علاوه بر حضور برخی از نمایندگان تشکل های کارگری، برخی از مسئولین استانی از جمله احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، وحید وزیری راد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و…، نیز حضور داشتند.

سخنران ابتدایی این همایش، اکبر شوکت، عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور، رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور، رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم و دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم بود که در سخنانی بر ضرورت تقویت تشکل های کارگری تأکید و نسبت به تحرک برخی از سیاسیون کشور برای جدا سازی بخش درمان از سازمان تأمین اجتماعی به شدت انتقاد کرد.

در ادامه وحید وزیری راد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی – امنیتی استانداری قم و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه صنوف مختلف کارگری از جمله کارگران نمونه ساختمانی، کارگران نمونه بخش صنعت، کارگران نمونه مشاغل خانگی، کارگران بسیجی نمونه، کارگران معلول نمونه و… با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تشکر و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز